Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
Więc dlatego spadam!  Dzięki, Cześć! https://youtu.be/Jv1GqFZgHVA

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Wspomnienie

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Krzysztof nie marudź tylko w podskokach spylaj za ścianę do Sylwii

"podaję Ci rękę"-Maanam

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Pomyślnych wiatrów, Sputniku:) Cieszę się, że Cię spotkałam na swojej drodze:)

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

William z fona
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Wszystkiego dobrego kolego Sputniku 🐤 trzymaj się w formie może się kiedyś w Tatrach trefiemy zielona bluza zazwyczaj i czarny plecak no znak rozpoznawczy rozczochrany.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniku ty też?  Dużo ludzi odeszło.

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William z fona
Mam zawsze coś czerwonego na sobie  -plecak, kurtka, czapka z napisem Canada i będę lipiec, sierpień grasował w okolicach Murowańca np. na Kościelec :) Chcę też z moim Braciszkiem przejść Orlą Perć. Jeśli się spotkamy to zapraszam na grzańca :) Hej!

Re: Chciałbym się z Wami ładnie pożegnać.

Matylda
Wszystkiego dobrego Krzysztofie☺
1234