Chcemy żyć i przeżyjemy!

Re: Chcemy żyć i przeżyjemy!

dziewczyna w perłowej sukience
"Zrobię z was mężczyzn" Kuba Jurzyk. Wodzu, wyspa jest twoja.
,-2

Re: Chcemy żyć i przeżyjemy!

,-2

Re: Chcemy żyć i przeżyjemy!

rozalka
A sobie nie ulegaj:) Nikt Cię nie będzie na siłę pętał:) Jak sobie chcesz:)

Re: Chcemy żyć i przeżyjemy!

dziewczyna w perłowej sukience
Proponuję z "Poradnika magicznego Perłowej":
szach - "chcę wolnym być, chcę żyć..."
mat - kobieta, przy której poczujesz się wolny, będziesz kochał ją i...coraz bardziej siebie.

Re: Chcemy żyć i przeżyjemy!

rozalka