Marzę o takim świecie...

Przylażczka
Gdzie jest pięknie

Gdzie kwitną kolorowe kwiaty.
a drzewa są dumne i zielone
Gdzie trawa zaściela dywanem ziemię
Gdzie śpiew ptaków niesie radość i nadzieję

Gdzie każdy kamień pamięta piękną historię
a woda swym czułym dotykiem daje życie
Gdzie wiatr niesie tylko dobre wiadomości
a ogień służy do ogrzania rąk

Marzę o takim świecie...

Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka
- Przecież świat taki właśnie jest!
- Naprawdę? To dlaczego się nim nie fascynujemy, tylko jakąś wyspą, na której utknęli rozbitkowie? Czy to nie strata czasu widzieć tylko brzydotę?
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Marzę o takim świecie...

MaryLou
Przywracasz ład Przylażdzko. Dziekuje:)

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka
MaryLou napisał/a
Przywracasz ład Przylażdzko. Dziekuje:)
Dziękuję, Lwiczko. Chciałabym, ale sama nie dałabym rady. Raczej staram się wprowadzać równowagę.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Marzę o takim świecie...

Sputnik
Nie wiem o czym gadacie ale spoko.... https://youtu.be/7UHXEQSXaZ4

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Marzę o takim świecie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
La Lloronna (Angela Aguilar) Cover by Burcin

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka
szuw napisał/a
La Lloronna (Angela Aguilar) Cover by Burcin

Śliczna piosenka
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka napisał/a
Śliczna piosenka
Piękne wiersze, dziękuję :)

Re: Marzę o takim świecie...

Przylażczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Śliczna piosenka
Piękne wiersze, dziękuję :)
Dziękuję, ale nie zasługuję na Twoje pochwały. Nie są to zbyt dobre wiersze. Pisane na kolanie. Wolałabym pisać lepiej, ale wiersze potrzebują, żeby odsłonić serce, a ja się trochę boję...
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?
12