Marzenia sa po to zeby je spełniac

Tosia
Mamy tylko jedno zycie.Wiec warto walczyc o swoje marzenia dopoki zycie trwa.Słabe osoby sie poddaja a silne wygrywaja.Nigdy nie mozna rezygnowac.Ja wyznaje zasade ze sie nigdy nie poddaje upadam i wstaje.Przy spełnianiu marzen powinnismy pamietac ze nie mozna wykorzystywac innych osob wbrew ich woli do osiagniecia własnych celow swiadomie krzywdzac.Doswiadczyłam tego na własnej skorze bo ktos mnie tak potraktował jak zabawke.

Re: Marzenia sa po to zeby je spełniac

Ciągle ta walka i walka. Walka o przetrwanie, miłość, pieniądze, nawet o marzenia. Jestem pacyfistą, chcę żeby marzenia realizowały się same, bez walki, tak na pstryknięcie palca ;)

Re: Marzenia sa po to zeby je spełniac

Tosia
Marcinku kazdy chce zeby marzenia sie szybko spełniły;).Pozdrawiam

Re: Marzenia sa po to zeby je spełniac

Pozdrawiam

Re: Marzenia sa po to zeby je spełniac

Tosia
Optymizm i usmiech to podstawa w drodze do spełnienia marzen.
Pozdrawiam:)