ale tu nikogo nie ma

iga
idę poszaleć na chat

Re: ale tu nikogo nie ma

ja jestem ;P

Re: ale tu nikogo nie ma

Serna

Re: ale tu nikogo nie ma

Kiedyś, na dawnym forum "Magia" pisała dziewczyna o nicku "Iskierka", o ile dobrze pamiętam :)

Re: ale tu nikogo nie ma

Serna

Re: ale tu nikogo nie ma

Annaww79 też znam i oczywiście kojarzę z forum :)

Re: ale tu nikogo nie ma

markus
No i ile ludzi jest :P Ja też jestem - Adam Balcer: www.odtruwamy.pl