Złosliwosc onetu :(

Tosia
Czesc Łobuzy;)

 Zespoł onetu zgłupiał chore regulaminy, zlikwidowanie forum magii , ktore było miejsce spotkan wielu osob oraz profili.Ciekawe dlaczego to zrobiono skoro tyle osob codziennie odwiedzało to forum.Internet ale ludzie i emocje jak najbardziej realne.W internecie mozna poznac mnostwo miłych, zyczliwych, inteligentnych osob.Zawierac wirtualne znajomosci a nawet przyjaznie.Osoby empatyczne odrazu wyczuja druga osobe .Ja osobiscie dzieki forum magii poznałam kilka wspanialych osob.Magiczne litery i ludzie ;)

 Pozdrawiam serdecznie :)

Ann vel Magnesik

Re: Złosliwosc onetu :(

Nikt z użytkowników tego nie wie. Dlaczego Onet zlikwidował profile "Ludzie.onet.pl" skoro cieszyły się taką popularnością i były lubiane?
Padało wiele teorii spiskowych. Spotkałem się w Internecie z teorią spiskową, że niby Facebook wykupił, zapłacił serwisom działającym w podobnej branży, żeby mieć jak najmniejszą konkurencję.
Inną teorią były cięcia budżetowe i tak dalej. A jak było naprawdę wie tylko Onet.pl. Pewnie tajemnica jest pilnie strzeżona, podobnie jak przepis na Coca-Cole ;)