Matka mnie nienawidzi. Mam 30 lat.

Asia
Mysle ze jeszcze mnie jakos tolerowala jakos do 15 roku zycia potem bylo ok kilka lat ja wiem do 24 lat potem juz bylo coraz gorzej a dzisiaj to ja mam na nia wy...ea ona mnie nienawidzi.  Jestem kobieta.

Re: Matka mnie nienawidzi. Mam 30 lat.

Sprawdzone
Z twojego opisu wyglada,że to ty nienawidzisz matki.

Re: Matka mnie nienawidzi. Mam 30 lat.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Asia
Mnie mój Ojciec nie nawidzi więc witaj w klubie ;) Mam czterdziechę na karczychu i też się zaczęło od szkoły średniej. Epogeum jak zdałem na Poltechnikę /ten sam wydział co mój Staruszek/ Później już co raz gorzej. Silę się na spokój ale to potęguje konflikt. Temat rzeka na pierdylion stron maszynopisu :) Trzymaj się i bądź dzielna. Przesyłam coś co daje do myślenia. Ale z uwagą bo to pozytywny przekaz od moich ulubionych urbexowiczów akurat dziś :) Pozdrawiam serdecznie :) https://m.youtube.com/watch?v=hmPR0YikSZs&feature=youtu.be