„ROSJA KONTRA PASZTET BABUNI”

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)

Władimir Putin. Otrucia, mordy i wojny: https://wiadomosci.wp.pl/wladimir-putin-otrucia-mordy-i-wojny-6742261829405184a

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)

Dziś widziałem na przystanku w Warszawie plakat - nie pamiętam gdzie...

Opiszę w skrócie :)

Z jajka wyklutego wyskakuje Adolf  H. a obok... No właśnie.... Orban, Kaczyński albo Putin...

Im dłużej się zastanawiałem to więcej miałem wątpliwości kto jest kim...

Jak sobie przypomnę lokalizację to zrobię "sweet focię" :)

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)