Memy: Podziel się zabawnym memem :)

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)

„Konsultant biznesowy i specjalista od komunikacji internetowej i digital marketingu Wojtek Kardyś wypunktował, że konto powstało podczas pandemii, rozprowadza treści antyszczepionkowe oraz prorosyjskie, brak na nim zdjęć i treści neutralnych, a w nazwie konta pojawia się ciąg liczb. „Mamy rosyjskie bingo” - podsumował”.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prorosyjskie-trolle-jak-dzialaja-co-wywoluje-w-polakach-negatywne-emocje

„C H U I PUTIN (RASPUTIN PARODIA)”

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)

Re: Memy: Podziel się zabawnym memem :)