Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

Re: Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

hiena
Nie możesz tak wszystkich generalizować...ja np nigdy takich ludzi nie spotkałam...
co do tego 500plus to już bez przesady!...każdy obojętnie czy jest za pisem czy nie
może dostać te pieniądze...nawet ci kasiasci!...jeździsz lwiczko po świecie i uważasz się za Europejkę...to powinnaś tez wiedzieć ze w europejskich krajach ludzie tez dostają pieniądze na dzieci od wielu lat...i nie są zacofani!...ale tu to się kojarzy tylko i wyłącznie z tym ze rząd przekupił ludzi no i przez nich wygrał :/...a teraz oni maja być tym kozłem ofiarnym i winni?...Dlaczego opozycja nie wymyśliła czegoś takiego?...wtedy nie byłoby takich komentarzy i osadów...a co do tych pięćset plus
to jest nic w porównaniu z tym co płacimy na fanaberie rzadu!://...ave...

Re: Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

Ja sie nie uwazam za Europejkę.Ja nia jestem,tak jak wszyscy zyjacy w Europie hienko:))) Zabrzmialo jak wyzwisko:)))  Co do socjalu w innych panstwach to oczywiscie prawda ze jest sto razy lepszy,i nie mam nic przeciwko.Przeciez ludzie mlodzi wlasnie wyjezdzaja,bo chca lepiej zyc...Ale razi mnie sposob w jaki zostalo to dane ludziom..czyli zwykle ich kupienie,i tego nie zmienisz...PIS wygral wybory obnizajac wiek emerytalny. Ni epopieram takiego populizmu,jestem za konsekwntna polityka panstwa bez wzgledu na to kto rzadzi. Ale to nie Niemcy czy Szwecja. Tu daja a potem zabieraja...janosiki kurna....Nie poradzisz. Bo tu jest Polska,jak u Wyspianskiego,przeciez czytalas Wesele...:) ave..
PS. Niech dalej rozdaja,ta bańka i tak pęknie. Bolszewickie rozdawnictwo,nacjonalizacja wszystkiego.  Ja widze szeroko i daleko,nie patrze tylko na kilka centymentrow do przodu..:)

Re: Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

hiena
No to jestes pro europejska i powinnaś się cieszyć...ze w końcu i u nas wprowadzili
pieniądze na dzieci...jak w zachodniej Europie...piszesz o socjalu ze jest lepszy tam niż tu...ale popełniasz błąd bo socjal...jest dla ludzi bez pracy biednych... lub schorowanych...a pieniądze na dzieci to już jest inna historia i inaczej się to zwie...
A ze potem zabierają?...no cóż w innych państwach tez zabierają innym żeby inni mogli dostać i ludzie się nie burza...bo dzieci to przyszłość kraju i kiedy dorosną...
to będą pracować na nas i innych żebyśmy mogli dostać emeryturę...co do twoich sąsiadów to dobrze ze nauczyłaś ich mówić dzień dobry...ja bym się na to tak nie oburzała...oburzam się jedynie na te chamskie przeklinanie ludzi w miejscach publicznych...i kiedy to się wreszcie skończy to prostactwo!://...lecę bo jestem po ciężkim dniu i niesamowitym numerze://!...

Re: Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
dzis na wp.pl jest taki artykuł " Ustka - tonęły dwie dziewczynki." z opisu wyląda ze doszlo do tego z niedopatrzenia rodziców ktorzy rozłozyli swoj grajdoł w niebezpiecznym miejscu nad wysoką przybrzeżna skarpą

Re: Mieszkam nad morzem od urodzenia. Takich zachowań nie widziałam tu nigdy dotad...

hiena
A ja teraz czytałam...ze plażowicze wyciągnęli faceta w Jarosławiu z wody...babka pielęgniarka go reanimowała przez 10 minut!...dopiero potem przyjechała karetka i ratownicy:/...ten pan przeżył dzięki tej kobiecie...i co wy na to?...
12