Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

hiena
Kaca już nie ma...Anna ma to samo co ja...i co ty na to?...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

szuw napisał/a
To po co ja się tak starałem  skoro i tak to bez różnicy?

To nie tak, nie widzę różnicy w grafice, funkcjonalność jak najbardziej :)
ps.
Nie chciałam wprowadzać kłopotu, ani zamieszania, rety, rety....

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Ryo2
Jola napisał/a
To nie tak, nie widzę różnicy w grafice, funkcjonalność jak najbardziej :)
ps.
Nie chciałam wprowadzać kłopotu, ani zamieszania, rety, rety....
Joluś , jak by nie było to zawsze komuś coś nie będzie pasować. Ot taka niewdzięczna dola gospodarza. Tutaj admin przynajmniej sie stara ;)