Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
teraz ja nie mam odswiezacza strony i musze wypróbowac inny sposób, zeby pojawialy sie nowe wpisy-chyba przyda sie do tego ikona "multi forum"

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Musiałeś te wątki tematyczne skasować...na krótko przed moim wpisem?...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

To w końcu jak ci się okazuje strona teraz?...po staremu czy tez taka szeroka jak u mnie?...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
hieno, ja jestem na operze i obsluga jest ok, ale Ty jako nielogowana nie wykonasz na operze testu robota, moze wejde na forum przez safari to Ci powiem jak to wyglada

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
ja na operze mam rozne ustawienia wyswietlania stron - jedna jest taka jak w komputerze i nawigacja w powiekszeniu jest po calym ekranie - jest tez opccja ze tytuly watkow w poziomie i moge je ustawiac w pionie , do tego dochodzi wielkosc czcionki co zmienia formatowanie strony- dlatego dla mnie moze byc, jak w tej komedii " zmiany, zmiany, zmiany " :)))

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Darek...byłam na operze i jest to samo co mam na safari...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Ech Jola....namieszałas z twoimi widzimisiami:/...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No to spadaj na Atlantydę...co się rzucasz?...pozmieniano nie wszystkimi głosami...
Przeczekaj kaca i sprobuj jeszcze raz ustawien w swoim kompie.