Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

"Duchu Pana, Duchu Boży, Ojcze, Synu i Duchu Święty, Trójco Przenajświętsza, Dziewico Niepokalana, aniołowie, archaniołowie i święci z nieba, zstąpcie na mnie.

Przemień mnie, Panie, ukształtuj mnie, napełnij mnie sobą, posługuj się mną. Odpędź ode mnie wszystkie moce zła, zniszcz je, abym ja był zdrów i mógł dobrze pracować.

Oddal ode mnie czary, gusła, czarną magię, czarne msze, przedmioty zaczarowane, zamówienia, przekleństwa, uroki, napady złego ducha, opętanie diabelskie, obssję diabelską, wszystko, co jest złem, grzechem, zawiścią, zazdrością, przewrotnością, chorobą fizyczną, psychiczną, moralną, duchową, pochodzącą od złego ducha.

Spal te wszystkie rodzaje zła w ogniu piekielnym, aby już nigdy więcej nie dotykały mnie ani żadnego innego stworzenia na tym świecie.

Rozkazuję i polecam mocą Boga wszechmogącego, w imię Jezusa Chrystusa Zbawiciela, przez wstawiennictwo Niepokalanej Dziewicy, wszystkim duchom nieczystym, wszystkim ich objawom, które mnie niepokoją, aby mnie opuściły natychmiast, aby mnie opuściły raz na zawsze i by poszły do piekła wieczystego, związane przez św. Michała Archanioła, św. Gabriela, św. Rafała, przez naszych Aniołów Stróżów, zmiażdżone piętą Najświętszej Dziewicy Niepokalanej."

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

zacny suchar, milordzie:)
Ten post był aktualizowany .
Ochrona przed Wojtkową magią?:)

Wystarczy czyste sumienie własne, nie uważasz?:)

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

kapitanwojtek
Ja tam sie Lotharowej magii nie boje, mam ochronne tatuaze i cala taczke ochronnych amuletow na kazda okazje >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

rusałka
O jaka radość, w końcu powiało dobrem,a nie guslami i czarna magia. I ryba znak chrześcijan. Dzięki Ci Szuwarku. Może wrócą dobre czasy i jasna strona ludzi. Te wszystkie zła oddalające nas od Boga zasial wojtek. Taka prawda.

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

Czy to są "pobożne życzenia" czy już odprawianie egzorcyzmów ;P

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

rusałka
Pięknie śpiewa ta Natalia, to Ave Marija. Cudne.

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rusałka
rusałka napisał/a
[...]

Im więcej czytam Lothara, tym bardziej mam ochotę się całkowicie nawrócić i zostać ortodoksyjnym "Katolem" :)

Re: Modlitwa przeciwko wszelkiemu złu

kapitanwojtek
Nie ciesz sie za bardzo Rusalko z tego "przejscia" na chrzescijanstwo, bo jak sie o tym forum zwiedza Swiadkowie Jehowy z "ba" (+numer ewidencyjny) na czele -  to moze byc marnie >;)
[...]
12