Moja czarna wizja

(Ten post opublikowałem w 2017 roku, natomiast w 2022 poprawiłem tylko linki).
Poniższy tekst był moją odpowiedzią na masowy hejt (i dezinformację) uderzający w uchodźców
w tamtym czasie; lata 2016-2017 (dzisiaj już wiadomo, że prawdopodobnie był to hejt zorganizowany).
Mój post był również odpowiedzią na zorganizowany hejt uderzający w Unię Europejską,
oraz odradzające się organizacje neofaszystowskie i skrajnie nacjonalistyczne).

Moja czarna wizja jest taka:

Rosja, której to najbardziej zależy na rozbiciu Unii Europejskiej, na słabej UE — tworzy sobie (poprzez tajną agenturę) państwo Islamskie (ISIS), podobnie jak na przykład na Ukrainie Noworosję.

Agenturalne państwo islamskie destabilizuje sytuację na bliskim wschodzie, co powoduje masowy napływ imigrantów do Unii Europejskiej.

Przy okazji za pomocą służb specjalnych (Rosja ma w tym bogate tradycje) organizuje zamachy, które dodatkowo napędzają atmosferę strachu, powodują destabilizację i wzburzają nastroje ogólnospołeczne. O rosyjskiej propagandzie w Internecie nikomu nie trzeba przypominać.

Co za tym idzie?

Poszczególne, skłócone ze sobą państwa wykruszają się z Unii Europejskiej. W nowych państwach narodowych licznie odradzają się fronty narodowe, organizacje skrajnie nacjonalistyczne. Powracają do łask (przy ogólnospołecznej aprobacie) obozy pracy i pierwsze od II wojny obozy koncentracyjne.

Wtedy Rosja jako bohater-wyzwoliciel wkracza do rozbitej Unii (zaczynając od najsłabszych państw narodowych) pod pozorem wyzwolenia Europy od faszyzmu, nacjonalizmu i banderowców (tak jak na Ukrainie) i nastaje nowy ład, podobnie jak po II wojnie światowej.

Jak to powstrzymać?

Należy dusić w zarodku wszelkie zapędy organizacji skrajnie prawicowych, neofaszystowskich i frontów narodowych dążących do rozbicia Unii europejskiej oraz do segregacji rasowej. Tylko Unia silna i zwarta, niepodzielona, to przeciwwaga dla mocarstwowych, terytorialnych zapędów Rosji. Każdy, kto dzisiaj indywidualnie dokłada cegiełkę, do odradzania się ruchów skrajnie nacjonalistycznych i narodowych jest tylko marionetką w rękach Putina.

PS. Moja czarna wizja brzmi może jak science-fiction, ale warto zwrócić uwagę, ze zarówno Rosja, jak i Niemcy od pewnego czasu gromadzą złoto. Podobnie było przed II wojną światową.

Rosjanie i Niemcy zapełniają skarbce złotem. Polskie świecą pustkami <<--

money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rezerwy-zlota-rosja-niemcy-repatriacja-nbp,100,0,2267492.html

Poza tym cały ten twór, jakim jest państwo islamskie, jest bardzo dziwny. Kilku pasterzy z kałasznikowami destabilizuje Europę, a mocarstwa militarne nie są w stanie sobie z nimi poradzić. Dlaczego? Bo być może stoi za ISIS mocarstwo pokroju Rosji.

Pfu, oby moja czarna wizja się nigdy nie sprawdziła i postała tylko science-fiction.

Re: Moja czarna wizja

Biegnij Lola biegnij
Szuwar twja wizję juz dawno temu obalił wikiliks, kiedy opublikował maile Hilary DDDD. Głównie ona ładwała forsę na ISSIS z przydupasem   McCeinem DD

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/historyczne-przemowienie-w-damaszku-szokuje-swiat-fragment-2014-12

Re: Moja czarna wizja

Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]

Wikiliks podawał też informacje o dziwnych powiązaniach Rosji z państwem islamskim.

A tak, poza tematem, Ty pewnie jesteś zagorzałą  zwolenniczką  Donalda Trumpa?

To taka mała ciekawostka:

"O tym jak pobita przez liberałów zwolenniczka Trumpa okazała się być modelką, a obrażenia makijażem artystycznym..."

I jeszcze:

Re: Moja czarna wizja

dziewczyna z perłami
Szuw_ możesz pisać książki. Lepiej nie ćwicz się na proroka. Nie znam się na polityce, ale wierzą w zdrowy rozsądek i zdolność do przewidywania skutków u rządzących. Co prawda zawsze mogą wybudować podziemne schrony dla swoich dzieci i wnuków...

Najbardziej podoba mi się pomysł - Putin jako prezydent Stanów Zjednoczonych. Od razu w mojej wyobraźni narodził się scenariusz na komedię.
Pewnego razu prezydent Stanów i naczelny Rosji w czasie swoich podróży dyplomatycznych znaleźli się w jakiś magicznych miejscach, gdzie otwarte został wrota czasu, a miejsca były ze sobą połączone niewidzialnym energetycznym splotem w kosmicznych przestrzeniach.  Zawirowało, zamieszało się i w konsekwencji prezydenci zamienili się miejscami. Rano Putin budzi się jako Tramp a Tramp jako Putin. Komedia omyłek opartych na nawykach i doświadczeniach. Co się stało z naszym prezydentem? -pytają w jednym i drugim kraju. Wszyscy oczekują od Trampa jako Putina żelaznej dyscypliny, sportowego ducha i dyplomacji jak z filmów detektywistycznych, a od Putina w skórze Trampa amerykańskiego uśmiechu, który przystaje do potęgi flagi amerykańskiej. Czekają aż się wir odwiruje, ale swój czas muszą przeżyć na drugiej półkuli.

Re: Moja czarna wizja

Fajny komentarz, z którym się zgadzam:

„Tak mnie zastanawiało, czemu Kreml zawsze opłacał ruchy narodowe w innych krajach i wszystkie te alt-right organizacje i odpowiedź znalazła się w deklaracji wojny Putina.

Najpierw typ wzmacnia ruchy narodowe, a potem wjeżdża cały na biało i twierdzi, że musi walczyć z postępującym neonazizmem w Europie. Sprytnie. A ci de**le nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak zostali zmanipulowani”.

- Daria Kuźniar

Źródło komentarza <<-

Re: Moja czarna wizja

Pełna zgoda 👍

PS. Pozwolisz, że coś umieszczę - moje spostrzeżenia za kilka minut. ok 8:00am

PS2. Masz w rekomendacjach podobne filmy na YT 😏

Re: Moja czarna wizja

Moja czarna wizja to jest sytuacja dziejąca się na Dworcu Centralnym w Warszawie, przedewszystkim!!! BRAK koordynacji!!!! Gdzie jest Pan Wojewoda?!
Z chęcią bym wziął udział w wolontariacie gdyż jestem znanym street walkerem / ale mam kwarantannę/...
O! I tu pojawia się słowo KLUCZ!!!

NIESTETY DYSKWALIFIKACjA!!!

Mam covida :(

Z tego co obserwuję to Ludzie nie zdają sobie sprawy z czym mają do czynienia!!!

Opamiętajcie się!!!

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-uchodzcy-na-dworcu-centralnym-5627185

Re: Moja czarna wizja

Sputniku, a czego oczekiwałeś na dworcach, skoro z Ukrainy uciekło przed wojną już ponad 1,6 miliona ludzi?
Do tego kilkaset tysięcy ukraińskich mężczyzn wyjechało z Polski  (bronić Ukrainy).

Jeszcze długo dworce będą wyglądały w ten sposób, jeszcze długo będą przepełnione uchodźcami.

Lepiej, że Ci ludzie tłoczą się dzisiaj na polskim dworcu niż w jakimś schronie na Ukrainie.
To nie ważne, że panuje chwilowa dezorganizacja.

Najważniejsze, że przebywają już w bezpiecznym miejscu — z dala od śmiertelnych pocisków śmigających nad ich głowami.