Moje skasowane dzisiaj komentarze (około godziny 10)

Moje skasowane dzisiaj komentarze (około godziny 10)

Moje komentarze,  skasowane dzisiaj (około godziny 10  z wątku Wojtka):

Niektóre moje komentarze,  skasowane w dniu dzisiejszym:

Re: Moje skasowane dzisiaj komentarze (około godziny 10)

Wspomnienie

Re: Moje skasowane dzisiaj komentarze (około godziny 10)

Cześć,  ja czasami po skasowaniu moich postów pisałem na adres forum@onet.pl z prośbą o wyjaśnienie i przywrócenie, sugerując przy tym, że skasowali mój post przez pomyłkę:

"Witam,

bardzo proszę o ponowną weryfikację mojego usuniętego komentarza. Według mnie nie lamnie on regulaminu forum i został usunięty przez pomyłkę. Prawdopodobnie ktoś zgłasza moje komentarze złośliwie lub dla żartu.

Pozdrawiam"

Zwykle otrzymywałem odpowiedz w stylu:

"Komentarz został przywrócony na swoje miejsce, nie narusza on zasad forum i został skasowany przez pomyłkę"

Odpisywali najczęściej z wielodniowym poślizgiem, podobnie jak i na Twoje zgłoszenia. Ale ostatnio nawet nie odpisują na takie zgłoszenia.  Zresztą jak reklamować kilkadziesiąt usuniętych komentarzy w jednym dniu?

Nie odpisują na reklamację, a przecież w jakiś sposób jesteśmy klientem Onetu i chyba mamy jakieś prawo odwołać się, zgłosić komuś niezadowolenie z usługi. Skoro obsługa forum nie reaguje na reklamacje, to może trzeba poprosić o poradę UOKIK <<-- ;)

Na chwilę obecną Jesteśmy bezradni, jak mieszkańcy z filmu Alternatywy 4:

Oni narzekali na dozorcę Anioła, któremu nie chciało się sprzątać, który intrygował i utrudniał im życie.  My mamy z kolei podobny problem z moderatorem, który też jest takim dozorcą - opiekunem forum ;)