szkoda że tam na Kobieta i Mężczyzna nie da się pisać

Ana

szkoda że tam na Kobieta i Mężczyzna nie da się pisać

Ana
Ana

Re: szkoda że tam na Kobieta i Mężczyzna nie da się pisać

Ana

Re: szkoda że tam na Kobieta i Mężczyzna nie da się pisać

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
tak jak tu u Ciebie:)
Ta ograniczona ilość słów i blokady to jakaś paranoja. Hm.
To prawda, pisanie na tym forum <<-- to faktycznie masakra. i nie tylko dlatego, że jest ograniczenie co do ilości słów w komentarzu. Beznadziejna jest moderacja forum. Na przykład kilka dni temu założyłem wątek z sympatycznym filmikiem <<-- i za kilka chwil jakiś paranoik (może zawistnik albo zazdrośnik) zgłosił wątek do usunięcia. Moderator oczywiście wątek posłusznie skasował jako niezgodny z regulaminem forum, nie zdążyłem nawet odpisać na komentarze. Pretensji nie mam do paranoików, bo jak można obwiniać wariata? Choroba psychiczna przecież nie wybiera. Ale od moderatorów mam prawo wymagać już trochę więcej, żeby zwracali uwagę co kasują, Przecież Onet nie zatrudnia chyba paranoików i wariatów? ;)

Re: szkoda że tam na Kobieta i Mężczyzna nie da się pisać

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
Takie forum jak to, tylko mniej inwigilujące. Bez zbędnych linków podkreślających że ktoś coś odwiedzał, czy znaczków zielonych że jest dostępny. Może byś stworzył coś takiego hmmm:) i bez kodów jak chce się napisać hmm.Ciekawe czy by to gdzieś na jakimś forum wypaliło :)
To by było extra:)
Przeciez forum Nabble jest akurat w niewielkim stopniu inwigilujące. Co w tym złego, że podkreśla odwiedzone wątki i pokazuje, że użytkownik jest Online? (to drugie można sobie wyłączyć na profilu).
Inwigilujący to jest Facebook, czy nawet Twój blog z gadżetem feedjit.com ;)  A na takim forum jak Nabble można praktycznie zachować prawie pełną anonimowość.
Niezalogowany użytkownik nie musi tutaj podawać przecież żadnych danych osobowych, natomiast zalogowany wystarczy, że poda tylko adres mailowy. Na Onecie czy Facebooku musiałby podać pełne dane osobowe, jeśli chciałby uczciwie trzymać się regulaminu. A tutaj tylko adres mailowy. Na większości forów internetowych administrator widzi IP użytkownika, natomiast na forum Nabble - widzi tylko adres mailowy zalogowanych użytkowników.

Kody z obrazka są tylko dla użytkowników niezalogowanych. Gdyby ich nie było, to forum zalałaby fala spamerskich komentarzy (ze stronami xxx itp) wklejanych przez automatyczne dodawarki (boty).

Rejestracja na takim forum jak Nabble, to kwestia kilku minut, wystarczy wymyślić sobie nick, podać adres mailowy (można sobie stworzyć specjalnie na potrzeby forum) i po sprawie.

Poza tym ta anonimowość (pisanie bez rejestracji) jest fajna dla użytkownika, ale dla opiekuna forum, dla administratora już pewnie nie. Nie bez powodu większość prywatnych forów nie udostępnia anonimowego komentowania (bez rejestracji). Szarpać się  jakimiś nawiedzonymi trollami? Komu to jest potrzebne? ;)