Muszę Wam o tym powiedzieć. Zyskałam nową umiejętność

Muszę Wam o tym powiedzieć. Zyskałam nową umiejętność

Przyłaszczka
Potrafię przechodzić przez ściany

Uściślając, na razie przez jedną, ale przecież od czegoś trzeba zacząć

Użyłam w tym celu ciężkiego sprzętu. Wypożyczyłam młot pneumatyczny i voila
🦋🦋🦋

Re: Muszę Wam o tym powiedzieć. Zyskałam nową umiejętność

Sputnik
Dzięki za wpis bo chyba wraca mi forma - ot taka kontrola obszaru, jak w lotnictwie a tu kontrola poczucia humoru 🤭

Przypomniało mi się coś z czasów Polibudy 😂

Jak pokonać mur...

-Jeden wypił wódę i przeskoczył mur w cholerę.

-Drugi zwąchał się i rozpieprzył też w cholerę.

-Trzeci zarzucił kwasa i przeniknął...

-Czwarty się ujarał i powiedział jedząc kebaba: to potrzeba kontemplacji. ..

Muzyczka! 🤗

Re: Muszę Wam o tym powiedzieć. Zyskałam nową umiejętność

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
A! Miałem swojego czasu trolla na karku, który nasyłał na mnie swoich wychowanków.

Miał tam całą zgraję małolatów i nie mam pojęcia czym sobie zasłużyłem, że mnie atakowali na onet.pl w Księdze Gości.

Mniejsza o nicki bo to nie ma większego znaczenia...

Grunt, że podobny klimat... Kurcze! To było ponad 10 lat temu 🤯