Tak podejrzewałem...

Sputnik
Temperatura ciała oscylowała 38 z haczykiem!
Dokładnie 38 koma trzy!
Dramat! Normalnie.
Chory jestem jak mam 37 koma zero.

Muzyczka! osadzam a dziadostwo nie chcę wkleić

https://youtu.be/0tqpnTM8jSs

Re: Tak podejrzewałem...

MaryLou
To jestes bardzo chory?
Bety,herbata,cytryna,miód,zero roboty. Czeka Cie kilka dni w domu. Ja juz wyszlam z przeziebienia..prawie. Ale goraczki nie bylo. Acha,i gozdziki żułam,antywirusowe. Pol cebuli w plastrach zasypac 3 lyzki cukru,pic po kiku godzinach odstania. Starcza na caly dzien=3 razy po dwie lyzki.

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
Wiesz jak to jest z faciem... Ma ledwo 37 i umiera, yyy...

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Mam 38 koma 5 i musisz ale to musisz mnie zrozumieć, że to stan agonalny!

Re: Tak podejrzewałem...

MaryLou
Leci na Stopklatce "Karmazynowy przypływ",zmykam...Nie daj sie goraczce....Walcz!

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
Staram się być dzielnym 🥰

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dzisiaj miałbym Piesełka 😍
Gospodarze nie wiedzą o co KAMAN, że do mnie lgnie zwierzyna 😇
Gdybym był swoim autem to już bym zaanektował Bezpańskiego...
Już był mój!
Ah!
Teraz mam dni wolnego. Wrr...

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
Widzisz jaki hapokryta jestem?! Kupiłem całego kuraka z różna- bez komentarza.

Muzyczka bez %

12