Tak podejrzewałem...

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
Wygłupiam się teraz 🤗 nie ćpię...

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
I w tym momencie jest parodia jakaś 😂
Bezdurno gubię kasę!
Fajek mi wpadł w kocyk i gdzieś się tam tli a trzepiąc na balkonie to już kilka stówek poszło...

Re: Tak podejrzewałem...

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Wszyscy chorują....
Osobiście choruję raz w roku i to wypada średnio na początek roku akademickiego. ZAWSZE!
Jak zaraza mnie ominie to chwyta na Wigilię.

Muzyczka z akademika na tę okoliczność 🤩

Re: Tak podejrzewałem...

Przyłaszczka
Ale żyjesz?
Jak się trzymasz?
🦋🦋🦋

Re: Tak podejrzewałem...

Sputnik
Dzięki za troskę 😏

Po pierwsze primo jestem meteopatą i zawsze nim byłem - chciałem iść nawet do Technikum Meteorologicznego w Dębe z internatem gdyż jako tenesista byłem wyczulony na warunki meteo a po za tym tam była krótka kariera by trafić do lotnictwa...

Po drugie primo zmienne warunki były tam gdzie byłem na budowie więc przebierałem się od krótkiego rękawka przez bluzę z kapturem po kurtkę zimową.

Po trzecie primo cała familia zaniemogła gdzie pracuję w okolicach Mazur więc jakaś zaraza... /Wszyscy zaszepieni więc nie covid/!

Fanaberie jesienne wykluczam bo je pokonuję jednym kopnięciem w tyłek.

% i promile to wykluczone... Bo to nie ten kaliber by mieć nawet namiastkę sydrom dnia poprzedniego.

Summa summarum już jest lepiej 👍

Było na tyle słabo, że nawet szachy mnie nie kręciły i tylko, spać, spać i spać.

Dziś byłem nawet u moich Staruszków by zrobić większe zakupy bo jutro prawdopodobnie pod wieczór lecę na budowę.

Jeszcze raz dzięki za troskę :)

12