Muzyka zespołu Leningrad

O zespole <<--

Nie znam starszej muzyki "Leningradu", ale ich nowe klipy (z ostatnich lat) są całkiem fajne. Przyciągają mnie dobrą muzyka, dowcipną, niekonwencjonalną, postrzeloną treścią i ładnymi dziewczynami....

Podoba mi się poczucie humoru zawarte w tych teledyskach, ponieważ obśmiewają w nich samych siebie. Śmieją się z typowych, współczesnych rosyjskich wad i przywar. Chociaż te obśmiewane wady są uniwersalne i równie dobrze mogą dotyczyć i nas Polaków

Poniżej niektóre nowe klipy zespołu "Leningrad" (można sobie włączyć polskie napisy):

"Cycki" - to piosenka o zdradzie i sztucznych cyckach, które to mają stać się antidotum na wszelkie zło i odmienić życie zdradzonej dziewczyny:

"Vip" - to chyba krótka historia o miłości młodych ludzi z wielkich rosyjskich blokowisk. Ona jest córką milicjanta i lubi ekskluzywną modę, a on chyba, jakimś wiecznym studentem albo jakąś rosyjską wersją polskiego blokersa. W każdym razie zakochują się w sobie i historia ma na dodatek pozytywne zakończenie (chyba).

"Śmieci" - ta historia najbardziej mnie wzruszyła, ponieważ opowiada o wszystkich tych, którzy spalają się i tracą energię w internecie, ciągle o coś walcząc, zamiast wynieść śmieci... Czyli piosenka o mnie i o większości z Was

Re: Muzyka zespołu Leningrad

"Ч.П.Х." - na tym klipie jest jakaś popijawa w knajpie i w sumie nie za bardzo wiadomo, o co chodzi. Ale, za to jest polski akcent (nawiązanie w słowach piosenki do Polski) i fajna muzyka

cdn.

Re: Muzyka zespołu Leningrad

No proszę, obejrzałem wszystko i faktycznie dobrzy są.  Nie ma jak zdrowa dawka ironii i "widoków" z rana

Re: Muzyka zespołu Leningrad

"Wystawa" - to historia pewnej znajomości internetowej i randki ( "wziął ją Sierioga na wystawę Van Gogha").
Dziewczyna chce pokazać się z jak najlepszej strony poznanemu w internacie chłopakowi. Tak bardzo chce dobrze wypaść, że aż zaczyna udawać kogoś, kim nie jest. Ale historia opowiedziana jest w bardzo dowcipny sposób (są polskie napisy)

Re: Muzyka zespołu Leningrad

Ryo2 napisał/a
No proszę, obejrzałem wszystko i faktycznie dobrzy są.  Nie ma jak zdrowa dawka ironii i "widoków" z rana
Cieszę się, że i Tobie podobają się te klipy i poczucie humoru w nich zawarte