NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Inny gość
Zgłaszam do wymoderowania lub usunięcia wątek:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Witam-jestem-lekarzem-psychiatr-td19670.html

autor komentarza: psychiatra

cytat:  "Trafiłem przypadkowo na to forum i chciałbym podzielić się z Państwem kilkoma uwagami.
Jak rozumiem, stworzyliście grupę dyskusyjną, złożoną z ludzi upośledzonych emocjonalnie i niezbyt rozwiniętych intelektualnie, w celu samopomocy i jednocześnie ucieczki oraz obrony przed światem, którego nie pojmujecie.
Powiem Państwu, że nie jest to dobry pomysł. Przeczytałem kilka stron forum i wyraźnie widzę, że wasze fobie, obsesje, nerwice, natręctwa, a także różne schorzenia typu schizofrenia, nasilają się i pogłębiają w bardzo szybkim tempie. Nie wierzcie w plotki, że zaburzenia i choroby umysłowe można leczyć samodzielnie.
Potrzebujecie fachowej pomocy lekarskiej. Nie wstydźcie się o nią prosić. Podajcie nazwy miast, w których mieszkacie, a bardzo chętnie wskażę wam adresy placówek, do których możecie się zgłosić i uzyskać bezpłatną pomoc.
Pozdrawiam i liczę, że mnie posłuchacie, bo to żaden wstyd być chorym umysłowo."

Uzasadnienie: "Zakazane jest obrażanie, poniżanie, upokarzanie, znieważanie innych użytkowników — otwarcie poprzez inwektywy lub poprzez inne zawoalowane formy obniżania wartości współrozmówcy."

Poza tym na sąsiednim forum taki wątek również przeniesiono do kosza.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Inny gość
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Gość
Zgłaszam do wymoderowania lub usunięcia wątek:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/mier-wrogom-Ojczyzny-td19389.html

autor komentarza: Śmierć wrogom Ojczyzny

cyt: "Śmierć wrogom Ojczyzny"

Uzasadnienie: publiczne propagowanie nienawiści, agresji, publiczne nawoływanie do agresji oraz prowokowanie do kłótni

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

inny gość
Poza tym na sąsiednim forum taki wątek również przeniesiono do kosza.

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

myslicie spamerzy, ze Admin bedzie to czytal co tutaj wrzucacie-piszcie od razu na Berdyczów:)

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

Hejka, w końcu i ja zacznę zgłaszać trolli z forum o wdzięcznej nazwie Atlantyda, a tak naprawdę, to kociołek trolli i klimatem bardziej do Alternatyw4 pasuje, do miejsca, gdzie wiadomo jakie kto zajmuje funkcje:
Lothar (admin figurant), to oczywiście cieć Anioł, a Sssserenitka cieciowa Aniołowa, która naiwnego Lothara "mianowała" Wielkim Adminem, a i tak poczyna sobie, jakby była Alfą i Omegą siedliska trolli, cóż, w sumie tak jest.
Jeszcze tylko niech pozwoli docisnąć się do "koryta" Illumowi, Ewce i Ptaszkowi ....i jest pełna obsada "kompetentnej" kadry sąsiedniego trollowego w większości forum.
***
Wracając do tematu post ciecia (bądź inny kadrowicz) z Alternatyw4, tym razem pod nickiem Monika Ptaszek, niech sobie nad koszem lata.

"Jestem za, tym bardziej, że w związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo, a czasami więcej dzieci, niż w związkach dwupłciowych"

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Mam-pytanie-td20783.html

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

Cześć Jola! nie obraź się ale jesteś ostatnią Osobą kto tu chce Cię widzieć...
12345