NOWE FORUM

Nowe forum

Re: NOWE FORUM

Nowe forum

Re: NOWE FORUM

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Nowe forum
Na forum z pierwszego linku nie mogę dodać nowego wątku (nie działa przycisk), ale forum z drugiego linku wydaje się ok. Wrzuciłem tam wątek testowy, ciekawe czy przejdzie, pozdrawiam.

Re: NOWE FORUM

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Nowe forum
Wrzuciłem tam dwa razy swój tekst "stenogramy" i niestety się NIE ukazał.

Re: NOWE FORUM

Nowe forum
Szkoda bo nasze forum tonie.To chyba koniec :(

Re: NOWE FORUM

Nasze forum (na Onecie) od dłuższego czasu już nie jest moje, jest mi obce. Bo czy może być mi bliskie forum, na którym ktoś wiecznie kasuje, zgłasza moje posty? Dzisiaj ktoś zgłosił do usunięcia moje 3 opowiadania, na które poświęciłem swój czas (jedno o kawiarni Tambaruk, drugie o przyjaźni polsko-niemieckiej nad Bałtykiem, a trzecie o dziwnym śnie).

Więc to nie tylko sprawa moderacji, ale również elementu ludzkiego, który tam przebywa. Skoro ja zaciskam zęby i NIE zgłaszam do usunięcia postów, w których jakieś łosie  wyzywają mnie od debili i półgłówków, w których wymyślają jakieś kłamstwa na mój temat (można sprawdzić - takie wątki sobie wiszą na tamtym forum), to tego samego wymagam od tych patałachów, żeby nie zgłaszali moich postów. Chociaż ja nikogo tam nie wyzywam, to i tak te przewrażliwione na swoim punkcie panienki

 (nie mężczyźni) zgłaszają moje posty, chociażby wątek "Stenogramy" czy wiele innych.

A odnośnie moderacji tamtego forum, to wysłałem do nich maila:

Zgadnij jaka była odpowiedź?

Re: NOWE FORUM

Jarumare
Słusznie, masz racje. Jeżeli Twoje posty nie naruszają regulaminu to oznacze, że nikt nie powinien ich zgłaszać.

Re: NOWE FORUM

Oczywiście, że nikt nie powinien zgłaszać i kasować postów, które nie naruszają regulaminu forum. Niestety na Onecie już dawno wymknęło się to spod kontroli. Napisałem o tym więcej tutaj <<--