Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

ja też ich lubię posłuchac, ale bez przesady-oni już nic nowego nie tworza-jeżdżą w trasy koncertowe i obcinają kupony od dawnej sławy-o kim mówię? oczywiście o zespole R.S.

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

na ich koncert w Warszawie w dn.07.08 wyprzedano w 8 dni 50 tys. biletów w wariackiej cenie po 395 i 570 zł. -mnie na taki wydatek na kulturę nie stać a rodzina by mnie przeklęła bo są granice takiej rozrzutności-moim zdaniem organizatorom tego koncertu odbiło bo to jest zespół przebrzmiały i mocno wyblakły ze swojej legendy bo ile można udawać gwiazdy i prezentować to samo-ja uwazam, ze ten zespol juz dawno powinien zakonczyć działalnośc bo dla kasy staje się nieco karykaturalny-to są dziadki, oni mają po 75 lat

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

Lwiczka9
czesc:) tez byla rozmowa w domu,zeby jechac,na szczescie sie wyhamowalismy:) wydatek ekstra. czytalam ostatnio art.o marketingu stonsow. Troche mnie Mike przerazil,bo oni jako grajkowie nie maja pojecia po ill te bilety sa i jakie to relacje do cen w krajach:)))bzdura,wiedza. No coz...stonsi to stonis..i koniec dyskusji:)))) Nowobogacka kasta nowego czlowieka pisowskiego rzucila sie na koncerty jakby w zyciu nigdzie nie byli...No bo...nie byli:)))) ja czekam na 12 festiwal rocka w dolinie charlotty kolo mnie,w tym roku beda m.in. Billy Idol,Bryan Ferry a ceny do przyjecia...Wiesz...dinozaury maja to "cos":))

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

da®®io
lwiczko, ja słucham dinozaurów rocka, ale każdy zespół ma swój czas i oni już go mieli-gdy 40 lat temu tworzyli taką muzykę to świat słuchał ich z zainteresowaniem, ale teraz gonią za komercją i odcinają kupony od minionej sławy http://www.youtube.com/watch?v=K5_EBAzIPJM&

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

Lwiczka9
To prawda...A Angel wymiata ..Kiedy to bylo? Hihihi:)))  Byli w Sali Kongresowej w  1967...To ksiazka o tym:
http://www.wydawnictwoc2.pl/?oferta=the-rolling-stones-za-zelazna-kurtyna-warszawa-1967

The Rolling Stones za żelazną kurtyną. Warszawa 1967
Marcin Sitko
Wiosną 1967 roku słynni już wtedy The Rolling Stones pierwszy i ostatni raz przyjechali do komunistycznego kraju. Liczba tych, którzy idą dziś w zaparte, że widzieli ich koncert w Sali Kongresowej kilkukrotnie przekracza jej pojemność. Występ The Rolling Stones w Polsce szybko stał się wydarzeniem niemal mitycznym, także dla samych muzyków, którzy po powrocie zza niesławnej żelaznej kurtyny ochoczo opowiadali w angielskich mediach barwne historie z pobytu w naszym kraju. Stonesi, jak głosi legenda, za występ otrzymali zapłatę, którą prze-znaczyli na wysłany do Londynu wagon polskiej wódki, od początku wizyty byli przekonani, że są w Moskwie, a Mick Jagger zjadł rzucone na scenę kwiaty. Na Okęciu przetrzymano artystów dopóki nie przetrzepano im wszystkich walizek i nie wyciśnięto z tubek pasty do zębów w poszukiwaniu narkotyków, czyli czegoś, o czym ówcześni polscy celnicy nie mieli pojęcia. Po imprezie w klubie Kamieniołomy, mieszczącym się w pod-ziemiach Hotelu Europejskiego, Stonesi do pokojów wrócili na czworakach. Nazajutrz, w Sali Kongresowej, na zawsze odmienili muzyczną świadomość polskiej młodzieży.
Nie można dobrze zrozumieć skali tego wydarzenia, nie zdając sobie sprawy z wyglądu otaczającego nas świata. Na scenie po-litycznej rządził i dzielił Władysław Gomułka. Spragniona kontaktu z rockiem młodzież ustawiała się w kolejkach po zakup rodzimej produkcji pocztówek dźwiękowych (jedną z nich, z piosenką Steviego Wondera, zdobił… grzyb prawdziwek). Zachodnią płytę winylową mógł mieć natomiast ten, kto zechciał wydać całe miesięczne wynagrodzenie na przywieziony zza granicy przez stołeczną stewardesę lub trój-miejskiego marynarza longplay, który z dumą można było odtworzyć na prywatce.
I to właśnie w tej siermiężnej rzeczywistości zjawili się kolorowi jak papugi Stonesi, rozpoczynając dwudniowy pobyt, o którym już od dnia ich wylotu zaczęły krążyć legendy. Jak więc wyglądała pierwsza wizyta najsłynniejszego zespołu w dziejach muzyki za żelazną kurtyną?

Ja  tego nie pamietam,ale...dzialo sie:)))) ksiazka ma 160 stron,wow!

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

da®®io
na kanale tv comedy chanel jest taki cykl komediowy " o historii po pijaku " i tam opowiadaja " podpici " aktorzy znane epizody z nsszej historii z roznych okresów i jeden z odcinkow dotyczyl tej wizyty Stonesów w Wa-Wie -i tam pokazano, że podobno zespol nie chciał zaplaty w " naszej walucie " ale zażyczyl sobie wyplate w polskiej wódce której 2 wagony kolejowe odebrali z bocznicy kolejowej - ciekawe czy to prawda i jak długo to upłynniali:) te wesołki

Re: Na czym polega fenomen tych dinozaurów rocka

Lwiczka9
Przeczytaj dokładnie ten fragment książki powyżej. ..tam właśnie to masz opisane i inne ciekawostki. ..oj mężczyźni. ..wolicie obrazki z Chanel:))) spoko..rozumiem. .
12