Oscar dla "Kształt wody". Podaje wam wyniki:)

Oscar dla "Kształt wody". Podaje wam wyniki:)

Lwiczka9
WYNIKI OSCAROW 2018  http://www.filmweb.pl/awards/Oscary/2018

Obejrzalam trzy filmy oscarowe,ktore bardzo polecam:

1.Trzy billboardy za Ebbing Missouri... doskonały, Oscar dla najlepszej aktorki Frances McDormand i drugoplanowa dla aktora. -Sama Rockwella  http://www.filmweb.pl/film/Kszta%C5%82t+wody-2017-775970
Tu krotka recenzja z Webu :
Sama przeciw wszystkim
Łukasz Muszyński
5 września 2017 12:37 recenzja kinowa Trzy billboardy za Ebbing, Missouri (2017)

Na drodze prowadzącej do miasteczka Ebbing w stanie Missouri stoją trzy niewykorzystywane od dekad tablice reklamowe. Użytek postanawia z nich zrobić dopiero Mildred Hayes (Frances McDormand), której córka została zgwałcona i zamordowana przez nieznanych sprawców. Na kolejnych planszach zrozpaczona matka z wyrzutem pyta miejscowego szeryfa Billa Willoughby'ego (Woody Harrelson), dlaczego policji wciąż nie udało się wykryć i aresztować bandytów. Billboardy mają wzbudzić w mundurowych poczucie winy i wstyd, zadać rany wypielęgnowanej męskiej dumie, zmusić do działania. Choć na efekty prowokacji nie trzeba będzie długo czekać, nie do końca pokryją się one z zamiarami bohaterki.

2. "Czwarta władza",bez Oscara. Polityczny o aferze Wategate i wlascicielce Wasington Post,ktoro afere ujawnilo. Merylka Streep i Tom Hanks . Ja kocham takie filmy. http://www.filmweb.pl/film/Czwarta+w%C5%82adza-2017-794705

3. Dunkierka,mocny...wojenny...dla mezczyzn..Najlepszy dzwięk..
http://www.filmweb.pl/film/Dunkierka-2017-681141

4. Twój Vincent, polski,nic nie ugrał:( a szkoda...

Planuje zobaczyc wysmienita podobno kreacje Gary Oldmana   jako Winstona Churchila (glowna nagroda dla aktora pierwszoplanowego) w filmie "Czas mroku". http://www.filmweb.pl/film/Czas+mroku-2017-782092

Dla pan,ktore lubia romansidla w orientalnym stylu nominowana byla,ale nic nie ugrała "Powiernik krolowej" (ciekawa historia,ale romanse juz mnie nuza:)))http://www.filmweb.pl/film/Powiernik+kr%C3%B3lowej-2017-777205

Dzieciaki dostały "Coco"http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr+2+polski-44023
zamiast Polacy "Twój Vincent",film animowany o VanGoghu ...w fenomenalnej technice ktora stworzylo 120 artystow z calego swiata. Polecam! DOSKONALY! Ale wiadomo,to nie..Disney..:http://www.filmweb.pl/film/Tw%C3%B3j+Vincent-2017-698207

Najlepsze zdjecia dla Blade Runner  http://www.filmweb.pl/film/Blade+Runner+2049-2017-630798

"Ksztalt wody" dzis sobie obejrze:)http://www.filmweb.pl/film/Kszta%C5%82t+wody-2017-775970

Imprezka raczej nudnawa...choc ..nie ogladałam,wiem z przekazow medialnych:) Dla mnie po obejrzeniu "Trzech bilboardow..".Frances McDormand jest aktorka godna uwagi..bez retuszu,zadecia,nawet na dywan nie weszla...Twazr nieciekawa,nie tam zadna lolita...Dojrzala szescdziesiatka ktora wie czego chce...A najleoeij wygladal 80 latka...tak,tak...Koniec dmuchnych laleczek..:)))
"Najlepiej wyglądała Jane Fonda. Panie 50+ były górą na tej gali, bo postawiły na minimalizm. I pokazały, że mało znaczy dużo - oceniła.
- Jane Fonda ma lat 80 i abstrahując od tego, że świetnie wygląda, zobaczcie, jaka ona jest wyprostowana! Jaka ta kobieta jest wysportowana! Ona ma energię młodej, trzydziestokilkuletniej kobiety - ocenil stylisci..

https://kultura.onet.pl/film/wiadomosci/oscary-2018-katarzyna-janowska-ocenia-oscary-2018/c35e2w5

O gustach sie ponoc nie dyskutuje..ocena nalezy do was..:)

Re: Oscar dla "Kształt wody". Podaje wam wyniki:)

da®®io
ja nie emocjonuję się tymi galami oskarowymi-dla mnie to są kiczowate wewnątrz-holywoodskie rozgrywki-nagradzane filmy nie stanowią rzeczywistego zainteresowania widzów to ta etykietka zdobywcy nakręca ich ogladalność żeby kasa producencka się zwróciła-przemysł filmowy to  polityka bo aktorzy podzieleni są na sympatyków obu wielkich partii politycznych

Re: Oscar dla "Kształt wody". Podaje wam wyniki:)

Lwiczka9
I tu sie zgadzam darrio...na pewno to cyrk..wiadomo..podobny jak polityka,KK i wiele innych szopek swiatowych. Tez sie nie ekscytuje,ale ...film to najlepsza ponoc ze sztuk pieknych...:) ma wielka sile przekazu..pamietasz Leni Riefenstahl,jak nakrecila Hitlerowi film z Olimpiady w Berlinie? (Triumf woli,jest na YT) wiedziala jaka sile niesie film...To jasne zly przyklad,tylko pokazuje jego sile. aoskarowy tegoroczny  film zwycieski ma w sobie wiele przeslan moralnych.