Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
Ziemniaki
Przepis dla obrzydliwie bogatych

Ziemniaki surowe ok 10 szt. pokroić w plasterki, ułożyć w naczyniu żaroodpornym.
Do 330ml śmietany kremówki wcisnąć 2 ząbki czosnku, osolić, popieprzyć dodać szczyptę cynamonu i kilka łyżek mleka. Zalać tym ziemniaki. Piec w piekarniku ok. 40 minut do godziny, aż ziemniaki wypiją całą śmietanę.
🦋🦋🦋

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

MaryLou
Daj spokój,nie stąc mnie na kremówke:)))))
Ale przepis sam w sobie ciekawy:)
Dzis nagotowałam kapusniaku,jak szalec to szalec,pierwszy od ...roku????

Re: Na polską biedę pyszne żareło;))) Za circa 3 zł..:)Nooo,może 3,50 :)

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Daj spokój,nie stąc mnie na kremówke:)))))
Ale przepis sam w sobie ciekawy:)
Dzis nagotowałam kapusniaku,jak szalec to szalec,pierwszy od ...roku????
Tu nie o kremówkę chodzi, bo ta jest z bidronki (w takich pojemnikach sprzedają), a o energię elektryczną:)))
Ziemniaczki, zapewniam, pyszne, cynamonu naprawdę kapkę. A przepis prosto z Anglii.
🦋🦋🦋
123