Na tym filmiku z bocianami

zaniepokojona
Najbardziej mnie martwi, że koło stodoły po prawej stronie zawsze stał Żuk. To taki samochód dla wieśniaków. Od dłuższego czasu go tam niema. Może ktoś ukradł samochód wieśniakowi? Trzeba to zgłosić.

Re: Na tym filmiku z bocianami

tifani
Spoko,  zlecenie do  Germanii... Kapitano zatrudnił;))

Re: Na tym filmiku z bocianami

romek
Dobrze wiedzieć, że Kapitano prowadzi "dziuplę" na terenie Niemiec.

Re: Na tym filmiku z bocianami

da®®io
oto co wykryl wielki atlantydowy detektyw- roman/ala/ryszard i ...

Re: Na tym filmiku z bocianami

tifani
Też zwróciłam uwagę na brak owego mobilnego  reliktu minionych czasów. Był i nie ma. ;))

Re: Na tym filmiku z bocianami

to smutne
Darek jak był młody czyli 40 lat temu, to pożyczał taka furę od kumpla i jeździł na wiejskie potańcówki wyrywać lachony. Ale żadna wiejska blachara się nie skusiła.

Re: Na tym filmiku z bocianami

da®®io
mam wrażenie, ze opowiadasz tutaj o dawnym serialu " Daleko od szosy "