Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Jakie są najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego? Znacie jakieś?

Moja pierwsza propozycja to: “Perfect” – Ed Sheeran.
Piosenki dedykuję użytkownikom forum (byłym, obecnym i przyszłym) oraz wszystkim podglądaczom forum -  z okazji Walentynek

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

"John Legend - All Of Me (tłumaczenie pl)"

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Przyłaszczka
Piękne obie:)
Ode mnie. Wprawdzie nic nowego, ale... Czy da się jeszcze coś nowego powiedzieć o Miłości?
https://youtu.be/b_zHQ6kFuQ0
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Przyłaszczka
https://youtu.be/FxYw0XPEoKE
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Przyłaszczka
https://youtu.be/KR1Uy47KdF4
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Miłości kochani Wam wszystkim! Zycie jest zbyt krótkie by tracic je na  inne uczucia....
:)Cos z dawnych lat....https://www.youtube.com/watch?v=vDHT0qIG-cM

Cóż wiemy o miłości
Mając szesnaście lat
Nic albo prawie nic
Nie wiedzieć nic najprosciej
Serce najbielsza z kart
A w oczach tylko Ty
Póki wierzymy w prawdę ust
Póki kochamy pytam znów

Cóż wiemy o miłości
Gdy już umyka z rąk
Jeszcze wierzymy w nią
Czas rwie na strzępy ludzki los
Ktoś za kimś poszedł w świat
Komuś się zdaje
Już nie pierwszy raz
Że nie zwiędnie kwiat

Cóż wiemy o miłości
Mało i coraz mniej
Im dłużej życie trwa
Bo przecież o miłości
Jednak najwięcej wiesz
Mając szesnaście lat

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego

Miłość powinna trwać caaały rok :) https://youtu.be/fUis9yny_lI‰

Re: Najlepsze piosenki miłosne na Walentynki 14 lutego