Najpiękniejsz muzyka filmowa.

Wenus
Pamiętacie miasteczko Twin Peaks?
https://www.youtube.com/watch?v=i7d0Lm_31BE

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

da®®io
no hej, ale robisz takie przerwy- juz Cię wypatrywałem z niecierpliwością-to "miasteczko" ogląda się zapewne dla emocji i adrenaliny, a nie dla muzyki ps. przyznam się, ze mnie ten serial nie wciagnął, to jest jakiś tasiemiec w którym nie do konca wiadomo o co biega

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

Wenus
Bo czasem tak jest, że doba jest za krótka.... (dość mocno zaabsorbowały mnie różne sprawy). A w serial Twin Peaks też się nie wciągnęłam ale muzyki słuchałam bardzo często. Zakupiłam sobie nawet specjalnie kasetę magnetofonową ze ścieżką dźwiękową.

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

A jutro rano wyjeżdżam nieco pozwiedzać i się zrelaksować - proszę mi zatem życzyć słonecznej pogody :)

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

A to cała muzyka z tego serialu  https://www.youtube.com/watch?v=dTp6d7Bw79A

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

a gdzie się wybierasz o tej porze? miłego podróżowania, słonecznej pogody, udanego wypoczynku i zostawiam taka muzykę filmową:)
http://www.youtube.com/watch?v=Gp7yRfckuKw&
a tu inna wersja http://www.youtube.com/watch?v=-lbcxjqIoEg&

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

Wenus
Wyskoczył mi wyjazd do Radomia a stąd to już tylko rzut beretem do Kazimierza Dolnego :)

Re: Najpiękniejsz muzyka filmowa.

Nie ukrywam, iż liczę na romantyczny spacer w chmurach ;) https://www.youtube.com/watch?v=UkrfP0G5rIg
12