Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

Re: Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

mężczyzna forumowy
Dziękuję kochana Lwiczko za pamięć :-)

https://www.youtube.com/watch?v=J0F2_nqZzlc

Re: Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

Wszystkiego dobrego Panowie, spełnienia marzeń tych dużych i tych mniejszych :) Celebrujcie swoje święto aby nie było ono najbardziej zapomnianym świętem ;)

Re: Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

Dziewczyny, dzięki za życzenia, zostawiam piosenki dla Was!

Re: Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

dziewczyna z perłami
Dzięki.  Pozdrawiam subtelną stronę mocy.

Re: Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn! :)

Dziękuję i nawzajem Dziewczyno z perłami :)