Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Poniższy wątek pochodzi z forum Partnerstwo - Ponieważ ktoś go tam złośliwie usuwa, więc wrzucam go tutaj (tutaj będzie bezpieczny)

Treść usuniętego wątku:

Nastek, ja nie wiem gdzie jest Twój wątek. Ktoś go posłał w kosmos, ale nie ja. Pisałaś w tym wątku: szkoda, że ludzie z tego forum nie rozumieją niuansów które wynikają ze słów piosenek które tutaj wrzucasz. Dodałaś przy tym, że tylko Ty znasz na tyle rosyjski żeby rozumieć te niuanse. Wiedziony ciekawością otworzyłem link który zapodałaś i zobaczyłem tam popową pioseneczkę z lekkim tekstem i seksowną piosenkarkę, wiec odpisałem Ci w taki sposób, cytuje:

"Może to i dobrze, że nie każdy zna znaczenia słówek i nie rozumie niuansów które wypływają z tekstów tych piosenek. Bo większość piosenek które tutaj wrzucasz to najgorsza popowa, plastykowa sieczka i właściwie nie ma znaczenia czy te popowe panienki śpiewają po rosyjsku, chińsku, wietnamsku czy afrykańsku. Niuanse we wszystkich tych popowych wytworach muzyki są takie same i czym ładniejsza i seksowniejsza niunia na teledysku tym bardziej interesujące niuanse można w niej zobaczyć ;D"

Po 15 minutach wszedłem na forum. Chciałem odczytać jakimi wyzwiskami mnie obrzuciłaś (targana napadem gniewu i złości), ale tutaj zonk. Wątku niet. Zrozumiesz coś z tego?

A jeszcze w Twoim wątku odpisałem Drapakowi, który pisał, że lubi piosenki Okudżawy i Wysockiego. Więc ja mu tam napisałem, że jeśli lubi Wysockiego i Okudżawę to może spodobają mu się piosenki Igora Rozteryaeva.
Igor to aktor z teatru "Buff" w Sankt Petersburgu, ale popularność zdobył dzięki piosenkom, które zamieszczał na serwisie YouTube. Biły tam one rekordy popularności. Może by się Drapakowi spodobały. Być może Igor Rozteryaev to nowy Wysocki, Okudzwa współczesnych czasów.

Moje ulubione to:

1. Piosenka o rodzinnej wsi Rakówce
2. Kombajniści
3. Kombajniści (remix - polecam)
4. O dzwonniku
5. Rosyjska droga
6. Rosyjska droga 1
7. Za oknem zima i noc (piękna piosenka)

Napracowałem się, odszukałem piosenki Igora, i trochę zirytowało mnie to, ze ktoś wątek skasował ;/

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Wspomnienie

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Dobranoc Sylwia ;)

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Wspomnienie

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Awatar można dodać sobie po rejestracji

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Wspomnienie

Re: Nastek, nie wiem gdzie jest Twój wątek

Cześć Sylwia, wyglądasz tak: