Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Ależ ja się wcale nie przejmuję :) ..... Naszła mnie jednak taka refleksja - skąd jeden anonim (niby mężczyzna) wie o jaką piosenkę chodzi drugiemu anonimowi (niby kobiecie). Czyż to nie dziwne??? ;))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
hej Minko, kazdy z nas ma jakiegoś cienia ktory potrafi zamęczać-ich metodą sa prowokacje, manipulacje, zamieszanie na forum i robienie "wody z mózgu" -ten typ tak ma ...milego dnia:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Dzięki za pomoc w zdemaskowaniu naszego pana iksińskiego ;) Miłego.... :)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
Minko, lubie kobiety i mam opory do wchodzenia z Wami w takie konflikty, ale gdy przekroczona zostanie pewna niedopuszczalna granica w atakowaniu mnie to staję się uparcie waleczny i konsekwentny w dochodzeniu swoich racji, sorki ale tak mam, pozdrawiam:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Kpt.Wojtek
Waleriana.  Korzeń i kłącza kozłka lekarskiego obniżają bowiem aktywność ośrodkowego układu nerwowego, a co za tym idzie - doprowadzają do zmniejszenia napięcia i uczucia niepokoju, wywołują stan odprężenia psychicznego, w związku z tym są powszechnie stosowane w stanach zdenerwowania, napięcia i pobudzenia nerwowego. Korzeń waleriany jest także skutecznym środkiem na umiarkowaną bezsenność  - szczególnie w utrudnionym zasypianiu, spowodowanym stanami napięcia i pobudzenia nerwowego. Poprawia on jakość snu, poprzez zmniejszenie czasu potrzebnego do zaśnięcia, wydłużenie czasu snu oraz zmniejszenie ilości wybudzeń w ciągu nocy.
zdrowie