Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
zostań przy literze V i będzie ok, ja takich kobiecych problemów nie będę rozwiązywać-mogę jedynie nagotować kisielu:) jaki ma być smak-cytrynowy? czy truskawkowy?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

obudź we mnie swoją Venus
nie będę się zniżać do poziomu złodziejki nie uznaję przemocy a V cóż niech on zdecyduje która prawdziwa,on wie najlepiej

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

a to jest Wenus jako
druga planeta od Słonca:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

obudź we mnie swoją Venus
bez słońca jak bez uśmiechu niebo pochmurnieje ,takiego esemesa kiedyś dostałam'-)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Bo na taką głupotę nie ma odpowiedzi Wenus :) to ta piosenka https://www.youtube.com/watch?v=uAGqaZVUm4Q Nie przejmuj się , to podkopy :) Pozdrawiam

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
a ty x grasz bożka Janusa o dwoch twarzach-na Atlantydzie mi bruździsz i plujesz jadem a tutaj odgrywasz potulnego baranka be, be, be, :)))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Na Atlantydzie , ani jednego słowa nie piszę .Nie myl się bo zginiesz tutaj.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
ja tam widzę wpis X jesli to nie ty to ok, nie ma sprawy-zabawiaj dalej Wenus-spoko-ja czuwam:)
1234567