Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
a co to ma wspolnego spod jakiego ktos jest znaku-przeciez to sa manipulacje majace niby tlumaczyc ludzkie zachowania-wiara w moc horoskopow to wyraz slabosci wobec zyciowych problemow-karciane wrózby, jasnowidzenia i horoskopy to zabobony pozbawiajace czlowieka racjonalnego myslenia oraz wolnej woli

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Ale jesteś  :), kiedyś  było mi to potrzebne w życiu .Pomaga to określić ogólnie z kim się ma do czynienia .Teraz juz  wszystko wiem i już nie potrzebuję .Chodzi o wspolne cech poszczególnych zodiaków, nie horoskopy bo to bzdura.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Znam osobę, która urodziła się tego samego dnia co ja a ma całkiem inny charakter, inny temperament itp. zatem znaki zodiaku to ściema ...... chociaż mnie ładnie opisują ;)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

To juz zależy wszystko od wychowania i przeżyć dla każdego człowieka odmiennych , które też kształtują charakter człowieka.Ja mówię o pewnych cechach wspólnych dla danego zodiaku , a o Tobie ładnie piszą to wiem :) prywatnie znałem ,tez  w zyciu jeszcze trzy Wagi i ta najmłodsza wyszła za maż nieżle , trochę mi się to nie podobało bo było trochę w tym wyrachowania, ale to już była jej decyzja w życiu . Wielokrotnie byłem jeszcze w jej towarzystwie , miała pózniej dziecko , ale widać było , ze tak bardzo nie kocha męża .Inna znowu była za mężem bardzo  tak , że nie ma reguły.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Masz o Wadze pierwsze słowa : Czujesz się komfortowo wsród ludzi o pięknych duszach i obliczach  , więc przyjaciól  i partnerów dobierasz , kierując  się kategoriami  kultury i ogłady . Twoje relacje cechuje harmonia itd  To o takie opisy chodzi

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Jola napisał/a
Na stronce startowej Multi wcześniej dwa ptaszki i serduszka, a teraz, to nawet 3 serduszka :)))
Niech mi M. wybaczy jeśli nietakt, ale to naprawdę urocze :)
Niemniej nie ukrywam, że 3 serduszka wielce intrygują :)):P
Jolu, nie trzy, a cztery! Wszystkie przypiete spinaczami do bielizny... Co to moze oznaczac?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
ja tez widzę 3 serca, bo to z lewej jest duże

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

ja tez widzę 3 serca, bo to z lewej jest duże
A JA WIDZE CZTERY!!! I juz mozemy zaczac awanture polityczna na temat IPNu >;))