Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Wszystko się zgadza tylko...... kto nie lubi się otaczać kulturalnymi ludźmi??? ;)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Jak widzisz cztery to idź do okulisty

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

obudź we mnie swoją Venus
co to za nick? oddawaj złodziejko!

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
oj venus, ciekaw jestem co ci na to odpowie nasza oryginalna Wenus

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Ale ja nie wiem co mam odpowiedzieć, głupota tego anonima mnie onieśmiela.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io

to ja Ciebie ośmielę:)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

obudź we mnie swoją Venus
głupota? ja ci zaraz dam głupotę!To moja piosenka i moja ksywa!

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

obudź we mnie swoją Venus
oryginalna to ja jestem ,ona sobie jedynie przypisała moją ksywę,pomysł był mój bardzo dawno temu i nie jestem anonimowa
1234567