Nawet nie wiedziałem, że dziś jest Dzień Kolejarza 😎

Nawet nie wiedziałem, że dziś jest Dzień Kolejarza 😎

Sputnik
Mimo, że najbliżej mi do lotnictwa to kolei też jest mi bliska sercu. Mój Pradziadek szmuglował w czasie II WŚ żywność do okupowanej Warszawy więc miłość do kolei mam gdzieś w genach... Zapytacie gdzie mi było najlepiej. Na Pendziu, klasyku czy Cargo? Wszędzie mi jest dobrze 😍 https://youtu.be/gAixKY5HJUg

Re: Nawet nie wiedziałem, że dziś jest Dzień Kolejarza 😎

MaryLou
Slowem umiesz sie adaptowac...:)pogratulowac. Wszystkiego najlepszego Sputniku,kolejorzu:)Ciekawe co dzis Leszek Kolejorz wygra?:)