Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

Sputnik
W mojej prywatnej biblioteczce mam trochę lektury na ten temat.
Na krótko pojawiła się rozmowa między braćmi bliźniakami. Norwedzy albo Duńczycy złowili. (Niestety nie zarejestrowałem więc z pamięci).
-Piloci nie wylądują bo mgła...
-Leszku, wiesz jak ważna jest ta twoja wizyta. Od czego masz Błasika? Niech idzie i wytłumaczy pilotom, że macie tam wylądować.

W mojej ocenie to burdel był w kokpicie gdy ten powinien być sterylny.
Teraz zagadka: Kto organizował lot do Smoleńska?
 Witebsk był nieczynny jako zapasowy.

Re: Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

da®®io
moim zdaniem Rosjanie tym żądaniem podjeżają pisuarium i stawiają ich w trudnym położeniu, ponieważ oni ze swoich wywiadowczych nasłuchów na pewno znają treśc tej konwersacji z pokładu tutki - mozna się jedynie zastanawiać czy ta rozmowa braci nie została w eterze w formie zaszyfrowanej

Re: Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

da®®io
kontrolerzy na tym lotnisku w Smoleńsku nie odpowiadali za sprowadzanie samolotow bo to bylo lotnisko wojskowe i ten lot Tutki takze mial status wojskowego - i takim przypadku procedury i decyzje o lądowaniu podejmuje kapitan maszyny

" padło pytanie - czy lądowaliscie kiedykolwiek na lotnsku wojskowym? gdy padla odpowiedz tak - kontrolerzy na wieży byli pewni, że pilot zrozumial jakie ma podjąć procedury zwiazane z podejsciem do lądowania

Re: Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

da®®io
Gazeta Wyborcza (link is external) (artykuł z 08.04.2016):
Lotnisko w Witebsku czynne było tylko w dni robocze (10
kwietnia była sobota). Drugim lotniskiem zapasowym był
port lotniczy w Moskwie i to tam powinni skierować
samolot piloci.

Re: Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

da®®io
moim zdaniem, najwiekszym złem dla tej katastrofalnej sytuacji było - trudne warunki atmosferyczne niesterylny kokpit, presja, nieznajomosc rosyjskiego u wszystkich czlonkow zalogi, bledne odczyty wysokosciomierza, nieznajomość uksztaltowania terenu, oraz to brawurowe i niebezpiczne lądowanie Jaka 40

Re: Rosja żąda stenogramów braci kaczyńskich PLF 101...

MaryLou
Wszystkie poczynania "wicepremiera" sa efektem wyrzutow sumienia z powodu dwoch słow "Ląduj pomimo".Tylko dlaczego zniszczyl nasz kraj i więzi społeczne.? Takiej bonanzy nie bylo ani za komuny,ani za solidaruchow,ani za lewicy II RP, ani za Tuska. Nigdy nasz kraj nie byl tak podzielony. Szkoda.
Nie daruje gadzinie.
Pod sąd.
Pod trybunał.
Zamiast liści.......