No fajnie, z sekretarkami i asystentkami mozecie chłopaki w świetle "nieprawa" jechac do hotelu,ale z żoną,partnerką nie..

No fajnie, z sekretarkami i asystentkami mozecie chłopaki w świetle "nieprawa" jechac do hotelu,ale z żoną,partnerką nie..

MaryLou
To tylko PISda moze wymyslić//// Zrobilo sie ciekawie:////

Re: No fajnie, z sekretarkami i asystentkami mozecie chłopaki w świetle "nieprawa" jechac do hotelu,ale z żoną,partnerką nie..

Sputnik
Dlatego powstał gniot pt. "Motel Wolska"?
PS. To nie jest fejk. https://youtu.be/jsljQfj87YQ

Re: No fajnie, z sekretarkami i asystentkami mozecie chłopaki w świetle "nieprawa" jechac do hotelu,ale z żoną,partnerką nie..

MaryLou
:)))) wow,jaka kolorystyka tych "ludzi"..Polski jarmark..Nie znałam,dzieki! Nie ogladam jedynki...to jasne:)

Re: No fajnie, z sekretarkami i asystentkami mozecie chłopaki w świetle "nieprawa" jechac do hotelu,ale z żoną,partnerką nie..

Sputnik
Kolorystyka kolorystyką - w burdelu nigdy nie byłem ale to raczej przypomina. Poziom żenady -Level Hard!!! 🤯