Nawet pierwszy dzień roku

Re: Nawet pierwszy dzień roku

MaryLou
Mam juz inne oczekiwania wobec zycia, wiec bez napinki:)) Moge juz byc obserwatorką:)) bez emocji. Nawet poplotkowac mi sie nie chce, bo i o czym? To wszystko juz znam,widziałam,przezyłam,doswiadczyłam. Malo co mnie zaskakuje. A takie tam drobne lotarki kundelki i jego ratlerki  juz z pewnoscia nie zaskocza:))) Moze kiedys bede miala chec pogadac,wpadaj dziewojko:)) szczesliwego Nowego!

Re: Nawet pierwszy dzień roku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Re: Nawet pierwszy dzień roku

nudzi ci się widzę...nie ty jestes po prostu nudziarz głuchy na krytykę://. [mod]

Re: Nawet pierwszy dzień roku

hiena napisał/a
nudzi ci się widzę...nie ty jestes po prostu nudziarz głuchy na krytykę.
Mnie się nigdy nie nudzi. Mam tyle różnych zainteresowań, hobby i zajęć, że nie znam takiego uczucia, jak nuda.
Zgadzam się jedynie z tym, że jestem nudny. Nudny — tak, ale znudzony — na pewno nie.

PS. Ja jestem nudny, nieprzyjmujący krytyki (tak, bo Twoje wyzywanie od "pajacy" to przecież konstruktywna krytyka, a nie inwektywy). No i oczywiście Twoje wypowiedzi są ekscytujące, fascynujące, pasjonujące i to wcale nieprawda, że jesteś wiecznym marudą i malkontentem :)

Re: Nawet pierwszy dzień roku

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Dzień dobry :-),
może nie w pierwszy dzień roku, ale jednak jakiś pierwszy. Dziękuję Ci Hieno za pamięć i pozdrawiam.

https://youtu.be/WyBcLh-fF_8

Re: Nawet pierwszy dzień roku

MaryLou
Hienki Anno nie widzialam od miesiecy.....Pozdrawiam...Malo ludzi tu wpada ostatnio..Milo wiec ze zajrzalas:) Tez nieczesto jestem...
123