Nawet pierwszy dzień roku

Re: Nawet pierwszy dzień roku

hiena
Za mało mnie znasz...na pół roku nie znikłam trochę krócej...jestem posylwestrowa
....nie wkurzaj hieny bo się lwiątka pobudza i zrobią cyrk!:))...

Re: Nawet pierwszy dzień roku

MaryLou
Dobra tam-czesc hieno,widze ze kac cie sciga:)) ja sie malo udzielam w sieci,wiec lekko pozdrawiam i znikam,pa,do milego! Ostatnio wole real:))

Re: Nawet pierwszy dzień roku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
nie pamiętasz już?...poszłam bo te dwa [mod] nie mogli i nie mogą się zdecydować...czy to ma być forum...czy to ma być segregator?....

Re: Nawet pierwszy dzień roku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Nie mam kaca...czuje się świetnie!...a tam real...co tam takiego dziś?...tez już nie lubisz tu zaglądać widzę... pisze to do was macie co chcieliście czyli wielkie [mod]
szudario://!...

Re: Nawet pierwszy dzień roku

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
To juz nieaktualne,sporo sie zmienilo tu, a wlasciwie nic sie nie dzieje,czasem zagladam. Daria nie bylo 3 tygodnie,chyba zmęczył sie Mariolka:)) Anny dawno nie widzialm,a Perła tez rzadko ,Wenus z kapitanem siedza na atlancie. Moze i ciebie tam zwieje,bo tu raczej interlokutorów nie spotkasz:)) Trzymaj sie,pozdrawiam!

Re: Nawet pierwszy dzień roku

hiena
Przeciez wiem ze Anna poszła bo myślała podobnie jak ja...straszne do czego doprowadzili multi...zamiast kwitnąć więdnie a tamten padół zwany Atlantyda...
jakoś prosperuje pomimo tylu faszystów pod płaszczem pseudopatrioty!...ave...

Re: Nawet pierwszy dzień roku

MaryLou
Mnie to juz w ogóle nie obchodzi hienko,z przyzwyczajenia zagladam tu i tam,odruch bezwarunkowy heheee...A ze straszne to tam? Era faszyzmu kwitnie w kraju,nie bede dokladac cegielki. Wole zacisze domowe i zaprzyjaznione grono w realu,podróze i hmm...co tu gadac ...,mam nowa super epoke zyciowa:))Fajnie,że sie odezwalas,pozdrawiam,trzymaj sie!

Re: Nawet pierwszy dzień roku

Powiadasz ze nie interesuje już?...zobaczymy:)...ty to zawsze w rozjazdach kobieto...
super epokę życiowa masz?...to dobrze ze nie nudzisz się jakiś te [mod];))...
mam nadzieje ze spędziłaś fajnego sylwestra i życzę superowego nowego roku!...
no i mamy już drugiego stycznia:)...🍾🥂🥳
123