Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami
Weszłam na stronę forum i kliknęłam na wątek do przeczytania, a tu blokada google z informacją usługi o zebraniu wszystkich kont. Za każdym razem, gdy otworzyłam jakikolwiek wątek. No nie! To już trzeci taki numer google, gdzie wcześniej okazało się, że wpuszczają w maliny. W tym przypadku prosta sprawa niby - google postawiło przeszkodę w postaci wymuszenia dla dobra klienta.
Wymuszenia są nie do zaakceptowania, a w rzeczywistości wymuszenia są karalne.
Tak to zmieniłam przeglądarkę z powodów osobistych. Uświadomiłam sobie, że jeśli jest blokada, zawsze są możliwości alternatywne.

Re: Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami napisał/a
[...]
Dziewczyno, ale to, o czym piszesz (połączenie usług Google), raczej nie ma nic wspólnego z tym forum (?). Ja u siebie nic takiego nie zauważyłem, korzystam z przeglądarki Google Chrome.

Warto też dokładnie sprawdzić (przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych, haseł), czy strona, która prosi o ich podanie, faktycznie jest stroną, za jaką się podaje.

Na tutejszym forum zamieszczonych jest sporo niewygodnych wątków (dla pewnych kręgów), więc takie forum może być obiektem ataków, chociażby takich, które miałyby zdyskredytować forum (np. poprzez podesłanie w jakimś linku wirusa). Dlatego ostrożność jak najbardziej zalecana. Przyznam, że po wizycie Lothara na forum, z moją przeglądarką działy się dziwne rzeczy, ale być może to tylko zbieg okoliczności. Musiałem przywrócić ustawienia przeglądarki Google Chrome do wartości domyślnych (ustawienia -->> pokaż ustawianie zaawansowane -->> Resetowanie ustawień).

Re: Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami
To było z przeglądarki Google chrome. Rano. Teraz już nie ma.
Myślę, że było to, o czym piszesz. Fałszerstwo.
Dzięki.

Re: Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami napisał/a
To było z przeglądarki Google chrome. Rano. Teraz już nie ma.
Myślę, że było to, o czym piszesz. Fałszerstwo.
Dzięki.
Mam nadzieję, że już wszystko ok, i nie podałaś tam jakiś czułych danych? Może przeskanuj sobie komputer programem antywirusowym i zresetuj ustawienia przeglądarki, tak jak podałem wyżej.

Re: Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami
Teraz mam inną przeglądarkę i sprawdzę ją. Nie podałam żadnych informacji, ale zapisałam sobie, co robi się w takich sytuacjach. Dzięki.
Nie powinno nic takiego się zdarzyć, bo mam antywirus z licencją na jeden komputer. Co ciekawe, blokuje nawet wejście na onet - horoskop dzienny, jako stronę z niepożądanymi treściami lub zagrażającą.  Może to jednak było google? Czytałam niedawno, że wielu użytkowników chrome miało jakieś problemy. Pomimo, że był oficjalny artykuł na ten temat, przeglądarka wydawała mi się  wygodna i przejrzysta,i nie chciało mi się zmieniać.
Pozdrowionka.

[...]

Mnie na horoskopie dziennym, na Onecie, też kilka razy włączał się program antywirusowy (na wejściu), ale one czasami tak reagują na jakieś pliki cookies, wyskakujące reklamy itp. Niekoniecznie musi to być od razu jakieś straszne niebezpieczeństwo.

A odnośnie tego, co pisałaś wcześniej, o tym połączeniu usług, to być może faktycznie było to Google. O ile dobrze pamiętam, to Google kiedyś oferowało połączenie kont, chociaż już od dawna nie miałem takich komunikatów od nich. Poza tym zdziwiło mnie, że to może być związane z otwieraniem stron tego forum (tak jak wspomniałaś wcześniej). Ewentualnie taka prośba mogłaby się pojawiać podczas otwierania filmików YouTube osadzonych na tym forum, ponieważ Google i YouTube to jedna firma, ale Nabble nie ma nic z Google wspólnego.

W każdym razie cieszę się, że już wszystko ok. Uważaj na siebie i sprawdzaj strony przed wpisaniem haseł i danych osobowych.

Re: Nie cierpię wymuszeń

dziewczyna z perłami
Uważam. Zapomniałam podziękować jeszcze raz.