Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Wenus
O! a jak to sprawdziłeś ?

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Wenus
No coś mniej mi wychodzi. Dobrej nocy :)

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Wspomnienie

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

Re: Nie jest nas tak mało w tej chwili 9 nielogowanych i 1 niewidoczny :)

kapitanwojtek
Samych Wojtkow jest kilku >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.