Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Jola! :) napisał/a
Artykuł z 21 listopada 2021.

"Fauci wreszcie przyznaje, że szczepionki nie chronią przed poważnym przebiegiem Covid lub śmiercią.
Ja znalazłem takie artykuły:

„Fauci przyznał, że "program szczepień to porażka"? Jego słowa zmanipulowano”

https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/fauci-przyznal-ze-program-szczepien-to-porazka-jego-slowa-zmanipulowano,1086884.html

„Twierdzenie, że dr Anthony Fauci, czołowy amerykański ekspert ds. chorób zakaźnych, wyraził przekonanie, iż szczepienia na COVID-19 nie chronią przed ciężkim przebiegiem choroby i zgonem, to mylna interpretacja jego wypowiedzi.

 Fauci jedynie ostrzegał przed osłabieniem odporności u zaszczepionych osób, co oznacza tylko konieczność przyjmowania w odpowiednim czasie dawki przypominającej szczepionki.

https://fakehunter.pap.pl/raport/73885732-4d37-4455-a0cd-9b50e59f61a8

Dr Fauci: gdyby w przeszłości fake newsy o szczepionkach rozchodziły się tak szybko jak dziś, nadal walczylibyśmy z polio i ospą

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/dr-anthony-fauci-gdyby-w-przeszlosci-fake-newsy-o-szczepionkach-rozchodzily-sie-tak/2yz9vht

Czy Fauci sam przyznał, że szczepionki nie chronią przed ciężkim przebiegiem Covid-19 lub śmiercią? (Fake news)

https://fakehunter.pap.pl/raport/73885732-4d37-4455-a0cd-9b50e59f61a8

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
"Z fake newsami każdego dnia walczą też dziennikarze portalu Onet. – Kłamstwo niszczy nasze życie publiczne. Jest go tak dużo, że debatę publiczną na każdy temat trzeba zaczynać od odrzucania kłamstw, teorii spiskowych i niedomówień, aż wreszcie na wymianę poglądów nie starczy już czasu - pisał w newsletterze redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk."
https://businessinsider.com.pl/technologie/digital-poland/fake-newsy-jak-odroznic-prawde-od-klamstwa/y32t33d.amp

A to dobre, pamiętasz jaki Hydepark był na Onet, i w sumie jest? ;)

Także argument:
"Z fake newsami każdego dnia walczą też dziennikarze portalu Onet." jest zupełnie nie przekonywujący, raczej przeciwnie.

Marcin, nikt nie lubi być oszukiwany, a w przypadku "walki" z fake news, podważanie autentyczności itp., naprawdę masz pewność, że tym razem przekazywana jest prawda?

W wielu przypadkach to kwestie subiektywne osób, które te informacje weryfikują.

Jakby nie było, uważam, że tak naprawdę informacje tego rodzaju niewiele wnoszą, bo większość i tak ma świadomość z tego co się dookoła nas dzieje.

Ps.
W innym wątku "obnażyłeś" inf. i fotki,  które rzekomo wskazywały na udział w protestach wielu osób, a jak się okazało były to zdjęcia z parady techno.;))

Marcinku, naprawdę myślisz, że rozsądny, mądry i inteligentny człowiek nie potrafi odróżnić demonstracji przeciw obostrzeniom od parady równości?;))):D

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Przyłaszczka
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-europie,belgia--w-szpitalach-ponad-dwa-razy-wiecej-zaszczepionych-niz-niezaszczepionych,artykul,33593845.html

No kurczę, ja nie rozumiem logiki tych, co zachęcają do szczepień. Wystarczy spojrzeć na statystyki. A komentarze do nich powalają. Czyżby to był strach przed sprzeciwieniem się głównemu nurtowi, podążanie pod prąd, to narażenie na krytykę?
🦋🦋🦋

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Jola! :)
Spróbuj podważyć...:)

Bosak: Mamy dane, że większość Rady Medycznej prowadziła działalność za pieniądze koncernów.

Poseł tej partii zarzucił członkom Rady Medycznej brak niezależności. Krzysztof Bosak wskazuje, że istnieją dane mówiące o tym, że zasiadający w Radzie lekarze "prowadzili działalność za pieniądze koncernów farmaceutycznych".

– Jest to pewna grupa medialnych postaci. W tej chwili mamy już dane, że większość Rady Medycznej prowadziła działalność za pieniądze dużych koncernów farmaceutycznych. Szczerze powiedziawszy, nie mam niestety zaufania w obiektywizm tych lekarzy, profesorów. Wiele razy zmienili opinie, więc naprawdę ciężko ich traktować poważnie – stwierdzi Bosak we wtorkowym "Salonie Politycznym Trójki".
Polityk dodał, że członkowie RM często stosują metodę "cherry picking", czyli dobierają dane pod tezę.

– Cała sprawa ze skutecznością szczepień, czy z liczbą osób zaszczepionych i niezaszczepionych, w oczywisty sposób dobrali taki okres danych, podając okres, kiedy nikt nie był jeszcze zaszczepiony – powiedział polityk Konfederacji i dodał, że statystykami bardzo łatwo można kłamać.

Bosak skrytykował również prowadzoną przez rząd kampanię zachęcającą do szczepień przeciw COVID-19.

– Jeżeli ludzie widzą, że są w tak prymitywny sposób manipulowani (...), to ludzie na koniec już nie wierzą w nic i nie jest to dobra sytuacja, kiedy ludzie przestają wierzyć rządowi, lekarzom – stwierdził.

Polityk skomentował także także głośną sprawę poselskiej interwencji w Ministerstwie Zdrowia. Rzecznik resortu zdrowia ocenił ją jako "skandaliczną".

https://dorzeczy.pl/opinie/239515/bosak-wiekszosc-rm-prowadzila-dzialalnosc-za-srodki-koncernow.html

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Witaj Szukająca Rzetelności.:)
Aktualnie doszukiwanie się logiki, to niczym "poszukiwanie zaginionej Arki".:)))

Dawno przestałam, "na klatę" biorę to co czasem czytam, a jak źrenice robią mi się coraz większe, wyłączam neta, biorę głeboki oddech łapiąc równowagę ...i idę podlewać kwiatki.:)))
Ps.
Względnie piszę w Kawiarence, to dobry sposób na "odreagowanie", kwiatkom może zaszkodzić nadmiar wody...:)

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Przyłaszczka
Witaj, Jolu. Mam nieodparte wrażenie, że jednak tym, co się zaszczepili (wątpiłam w to szczerze, ale pomału przestaję <proszę potraktować z przymrużeniem oka>) wszczepili przy okazji jakiegoś chipa, a jak nie chipa to nie wiem co tam, ale coś takiego, co powoduje, że oni muszą zmuszać niezaszczepionych, żeby się zaszczepili. I znowu się zastanawiam, po co miałoby im na tym tak bardzo zależeć? Przecież się zaszczepili, są już bezpieczni.
🦋🦋🦋

[...]

:))
To już jedna z wielu "zagadek przyrodniczych".

Wiesz, stosunkowo często spotykam tu osoby, które jak słyszą, że jestem niezaszczepiona, robią taki ruch, jakby się chciały odsunąć, tylko im jakoś mimo wszystko niezręcznie.
Ale to czasami jest bardzo widoczne, podświadome, także jeśli to nie chip:)), to jakiś "program" może w głowie mają.;)

Kiedy pytam wprost czy im to przeszkadza, w odpowiedzi słyszę najczęściej, że oni zwyczajnie się o mnie martwią.
No nie zgadłabym.:)))

Re: Nie lubię ględzić o covidzie, wole działać, ale dla bojących się są dobre wiesci...

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Zajrzałam do Minichat/Shoutbox.

Chyba to ja "narozrabiałam".;)
Żartuję...

Niemniej może mój swobodny ton miał jednak wpływ.
Jakby nie było, celem żadnej z nas nie jest obrażać kogokolwiek.

Nie wiem dlaczego niektórzy odbierają tak osobiście, niepotrzebnie...

A sama idea chip'owania niestety pojawia się nie tylko w filmach SF.

Np. Elon Musk, on naturalnie w ramach pomocy ludziom chorym...hmm...

Kto bogatemu zabroni?

"Elon Musk ma nadzieję, że już w przyszłym roku jego firma Neuralink będzie mogła pomagać osobom z poważnymi uszkodzeniami rdzenia kręgowego. Multimiliarder liczy na to, że mikrochipy wszczepione do ludzkiego mózgu pozwolą odzyskać sprawność osobom, które nie chodzą lub nie poruszają rękoma. Na razie przeprowadzane są testy na małpach. Elon Musk opowiadał o swoich ambicjach "The Wall Street Journal".

https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/elon-musk-chce-wszczepiac-chipy-mozgowe-juz-w-2022-r-wazny-powod/3yts16q.amp
123