Nie można przenosić wątków do odpowiednich tematów

Nie można przenosić wątków do odpowiednich tematów

da®®io
Marcin, wykombinuj możliwość przenoszenia wątków do działów tematycznych bo nie widzę do nich linków

Re: Nie można przenosić wątków do odpowiednich tematów

da®®io
dobrze, że dysponowałeś zapasowym backupem danych bo inaczej to w przypadku takiej awarii systemowej wszystko by przepadło

Re: Nie można przenosić wątków do odpowiednich tematów

Marcin, wykombinuj możliwość przenoszenia wątków do działów tematycznych bo nie widzę do nich linków
Dario, można przenosić swoje wątki, każdy autor wątku ma takie uprawnienia. Ja będę je przenosił tylko raz w miesiącu do działów tematycznych — wspominałem o tym w tym wątku <<--

Re: Nie można przenosić wątków do odpowiednich tematów

dobrze, że dysponowałeś zapasowym backupem danych bo inaczej to w przypadku takiej awarii systemowej wszystko by przepadło
Też tak uważam i od czasu do czasu zapisuję kopię zapasową. Poza tym prawie zawsze zapisuję kopię zapasową przed jakąś poważniejszą edycją forum. Przezorny zawsze ubezpieczony ;)