Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

da®®io
bo wtedy możnaby pozbierać moje wątki turystyczne i kosmiczne do odpowiednich działów

Re: Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

bo wtedy możnaby pozbierać moje wątki turystyczne i kosmiczne do odpowiednich działów
Nie ma sprawy, jutro postaram się dodać taki dział :)

Re: Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

dziewczyna z perłami
Darku, to forum, które spełnia marzenia.

Re: Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

Nowe działy zostały dodane. Wątki można dodawać bezpośrednio w tych nowych działach, lub normalnie, na tablicy głównej, w dziale "Tematy". Raz w miesiącu będę je przenosił do odpowiednich działów tematycznych.

Obszar naukowy, technologiczny <<--
Na tym forum można zakładać rozmaite tematy związane z nauką, technologią, z nowinkami i ciekawostkami naukowymi, technologicznymi, komputerowymi, astronomicznymi itp.

Zakątek turystyczny <<--
Tutaj można poruszać wszelkie tematy związane z turystyką, podróżami, zabytkami, ciekawostkami geograficznymi, krajobrazowymi — dotyczącymi Polski i świata.

PS. Jeśli ktoś nie może znaleźć swojego wątku, to wystarczy kliknąć zakładkę "Widok tematów" (na samej gorze forum) i już widać wszystkie najnowsze posty pogrupowane od najnowszego do najstarszego (niezależnie od tego, gdzie one się znajdują i gdzie zostały przeniesione).

Re: Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

da®®io
dzięki Marcin, widzę, że porozkładałeś te moje wpisy tematycznie, a ja kolejne nowe tematy w miarę rozeznania postaram się już systematyzować

Re: Widzę potrzebę utworzenia ( specjalnie dla mnie ) subforów *turystyka, *nauka

da®®io
piszę tutaj, bo nie chcę mnożyć wątków- ale mam sugestię aby trochę zróżnicować to białe tło poszczególnych wpisów tak jak jest na Atlantydzie bo taka forma jest wg.mnie czytelniejsza gdy kolorystyka co drugiego wpisu jest odróżnialna w tonacjach lekko pastelowych