Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

wątek ten powinien byc uporzadkowany-rozcięty na własciwe tematy bo powstal tutaj " groch z kapustą " na ktorym prowadzone sa chaotyczne dysputy nie wiadomo czemu slużące, tworzące sztuczny tlok

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

powinny z niego powstać osobne tematy z moimi rozmowami organizacyjnymi, drugi z dywagacjami zwichrowanej wróżki, a trzeci ten który założyła hiena

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

da®®io
czy w domu w jednej szafce tez przechowujecie mydło i powidło?

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

Ok, Tobie się Dario nie podoba. Ale skoro większość ludzi nie lubi rozcinania i dzielenia wątków, to po co brnąć w taką manię porządkowania? Dla zaspokojenia własnych ambicji?
To jest Hieny wątek i decyzja o ewentualnym podzieleniu go i pocięciu niech należy do Hieny. Przecież wątki nie muszą sterylnie trzymać się tematu...

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

da®®io
ale zobacz masz teraz okazje-oddzielasz dyskusje z wróżką Ala/Aby zanim znow to zakryje inny temat-wątek ten za bardzo sie rozłazi, a miał początkowo swoja przewodnią myśl którą w połowie zatracił

[...]

Ale wątek Hieny (z licznymi odpowiedziami) jest przykładem, że ludzie lubią rozmawiać spontanicznie, przechodzić z jednego tematu do drugiego itp.
Okazji na założenie wątków tematycznych będzie jeszcze sporo, każdy może sobie taki wątek założyć, jeśli nie chce pisać w wątku Hieny.

PS. Niech Hiena zadecyduje :)

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

detektyw
Sam trzymasz Darrio pralkę w kuchni - inni ludzie tego nie robią - więc zacznij od siebie.

Re: Nie podoba mi się to co się dzieje na wątku hieny " piątek 13 -go "

da®®io
a ty pewnie sedes w sypialni - jak w celi więziennej:)))