Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

Tabaluga
Jest tam bardzo mało murzynów. Praktycznie sami biali Aryjczycy w typie nordyckim. Nie ma tam Żydów ani Arabów. To bardzo rasistowskie i ksenofobiczne zdjęcie. Dyskryminowane są też osoby niepełnosprawne i mniejszości seksualne.

Re: Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

da®®io
nigdy wszystkich nie będzie-nie ma księży, heilujacych glanowców, nie ma górnikow w czapach z piórkiem, nie ma borowców w czarnych okularach, nie ma trolli, spamerów i stalkerów internetowych-i nie ma tych moherów wsteczniaków  co nie wiedzą że mamy już XXI w. i żyją nadal w ciemnogrodzie

Re: Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tabaluga
wracaj na Atlantydę bo tam jest "godzina policyjna" i jak zapomnisz hasla to tam się nielogowany nie dostaniesz

Re: Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

Tabaluga
Nie mogę iść na Atlantydę, bo przez wasze chamskie ataki nie wpuszczają tam nielogowanych.

Re: Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tabaluga
Ciebie ma to zniechęcać, czyli wszystko idzie zgodnie z planem. Jak wzbudzi w tobie agresję to Szuw przesuwa się o pole dalej.

Re: Nie podoba mi się zdjęcie na głównej stronie forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tabaluga
Tabaluga napisał/a
[...]
To bardzo dobra uwaga! W przyszłości, podczas wklejania obrazków postaram się bardziej zwracać na to uwagę!. A teraz pozwól, że zacznę od Capitana Jack'a! :)

Zahaczę o Lou Bega - Mambo:

Oraz jako patriota, dam szansę Zenkowi i zakończę na naszej rodzimej produkcji:

[...]

A tak poważniej, to uważam, że Twój post jest próba trywializowania i sprowadzania do banału prawdziwego problemu rasizmu.

Ja też nie mam problemu ze słowem: Czarny, Murzyn, kolorowy i używam ich zamiennie.
I sami Murzyni nie mają problemu ze słowem: Murzyn, czarny (w większości).

Podobnie zamiennie używam nazewnictwa: Rom, Cygan.
Sami Cyganie wolą, aby nazywać ich Cyganami.
Tak wynika np. z wypowiedzi poetki Papuszy. Tak wynika z wypowiedzi Cyganów z książki "Cygan to Cygan" (cykl reportaży Lidii Ostałowskiej).

I Tak wynika chociażby z fragmentu tego filmu dokumentalnego <<--

Problem obrazków i nazewnictwa nie stanowi problemu rasizmu (zataczającego coraz szersze kręgi w dzisiejszej Polsce). Nazewnictwo, obrazki to temat zastępczy. Problem rasizmu to nie określenie Murzyn, czarny, z którego czesto próbujecie sobie żartować.

Problem rasizmu, nad którym warto się pochylić to:

Pobicia zagranicznych studentów, nauczycieli, profesorów i turystów w Polsce:

Pobicia dzieciaków <<-- zobacz i przeczytaj

Napady na przedsiębiorców — obcokrajowców <<-- zobacz

Napaści za inny kolor skóry lub język:

Dyskryminacja innego człowieka za wygląd tak jak na filmiku <<-- Zobacz jak zachowują się przedstawiciele skrajnej prawicy.

Nazewnictwo, obrazki to tylko drobnostka i większość czarnych, Cyganów oraz przeciwników rasizmu, neofaszyzmu nie robi z tego problemu, więc możecie sobie żartować.