Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

dziewczyna z perłami
i - na Boga - nie zdradzaj mi swoich tajemnic.

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

dziewczyna z perłami
Rodziną się zasłonisz, ale wiesz że to nieprawda.

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
i - na Boga - nie zdradzaj mi swoich tajemnic.
dziewczyna z perłami napisał/a
Rodziną się zasłonisz, ale wiesz że to nieprawda.
Cześć Perelko, czy to jakieś słowa piosenki? Fragment wiersza? Przemyślenia? Przyznam, że powyższe słowa brzmią trochę enigmatycznie...

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

da®®io
ja znalazłem taki podobny tekst
" Przywołuj mnie pod mymi gwiazdami!
Miłość jest prawem, miłość podług woli.
Niechaj zaś głupcy nie rozumieją błędnie miłości; jest bowiem miłość i miłość. Jest gołębica i jest wąż. Wybierajcie dobrze! On, mój "

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
"(...) Gwiazdy nad tobą i gwiazdy pod tobą.
        I dwa obaczysz księżyce. (...) "

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

da®®io
to chyba pieśn orbitującego w kosmosie astronauty:)

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

Wenus
Przecież to "Świteź" Mickiewicza, mój ulubiony wiersz tego poety :)

Re: Nie przywołuj mnie pod gwiazdami

da®®io
po tym " obaczysz " coś tak czułem:) normalnie zastrzeliłas mnie:) ale ja na maturze z polaka miałem " Przedwiośnie " Żeromskiego
1234