Rozmowy o muzyce:) zapraszam:)

da®®io
jest tyle muzyki, że chyba nikt-żaden ekspert muzyczny jej nie ogarnie-wg. mnie osoby występujace w " jaka to melodia nimi napewno nie są

Rozmowy o muzyce:)

ja lubię thin lizzy- mają taki irlandzki klimat-znam ich wszystkie plyty do smierci ich lidera P.Lynotta

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

Wenus
Ty znasz takie zespoły, o których istnieniu nawet nie miałam pojęcia.

Rozmowy o muzyce:)

muzyka to mój konik, mam pokaźna kolekcję w mp3-ostatnio zlapałem wegierskie zespoły -Omega, Locomotiv, Hungaria,  Skorpio, General, Fonograf, V Moto Rock, Piramis, Color, P.box, Illes, Dinamit, Bikini, Gemini -nieźle nie:) możesz je znaleźć na tubce

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

Wenus
No nieźle, nieżle..... a ja słucham przeważnie tego co w radiu grają. Czasem mnie naleci na Santanę, czy innego Garreta ;)))

no hej, na wiki znalazlem całą kategorie z wykazem węgierskich zespolow https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Węgierskie_zespoły_rockowe