"i wisi wizytówka

dziewczyna z perłami
może ktoś się zajmie, ale tak zwyczajnie, tym adresem -Marianna Ruda"???

Re: "i wisi wizytówka

dziewczyna z perłami
No to jedziemy...dla Lwiczki9
'Violetta Villas- Opole 2003 Całość".

Re: "i wisi wizytówka

hiena
Lwicy nie Ma dzis...straszny zastoj tu dzis...

Re: "i wisi wizytówka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
W czym ci przeszkadza Marianna ruda?...

Re: "i wisi wizytówka

dziewczyna z perłami
zerknęłam na podpis- wizytówkę i dzięki temu zobaczyłam... wenus. Jeden z najlepszych głosów w Polsce.

Re: "i wisi wizytówka

da®®io
przeciez Marianna Ruda to jest Lwiczka,
wyjaśniła to na moim wątku

Re: "i wisi wizytówka

dziewczyna z perłami
Nie chodzi o "wenus" forumową, a kobietę jak wenus, którą mogła wybrać tylko astrologiczna lwica.

Re: "i wisi wizytówka

da®®io
Perełko, dla mnie ta ezoteryka jest mało poważna-ja nie potrafię w nią uwierzyć-dla mnie to " wróżenie  z fusów " takie czary mary dla naiwnych
12345