Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
Obecnie pracuję przy Bercie nazywając pieszczotliwie betoniarkę i jest moja!
Robię beton i żaden xuj nie ma prawa się nawet zbliżyć!
CO ważne? Proporcje! Co z tego, że naładuje w pizdu jeden z drugim piachu i mi rozkurwi cały system i pójdzie fajka zapalić zadowolony.
Nie o to chodzi!
Tak czy nie!?

Przykład z teraz!
Forsująca sytuacja była w sobotę minęła niedziela jest poniedziałek a ja bezdurno piszę na Forum :)

Re: Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
A! Zapomniałem o muzyczce 🥰

Re: Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
Ups... Nie ćpie w gwoli jasności 🤗 tylko fajki i browar 😏

Re: Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Kadr jest z filmu "Że życie ma sens" 😎

Re: Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Innymi słowy...
U mnie musi być ład, porządek 😍

Re: Nie wiem czy to normalne...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Poszedłem z Małą na molo... To byłby lepszy kawałek 😍